krentebol

A

Anoniem

Guest
ik heb van 26 dec tot 30 dec clomid geslikt,en opzig is daar niks mis mee maar nu zijn we inmiddels 12 dagen verder en ik krijg ineens over me hele gezicht vreemde pukkeltjes zelfs in me nek en op me borsten het lijken wel een soort van waterblaasjes zoals bij waterpokken en ben sinds drie dagen geregeld duizelig in me hoofd en wil ook veel slapen.zou het kunnen dat het een zwangerschapsmasker is ik lijk dus nu echt op een krentebol.weet iemand van jullie raad of zou ik beter ff me gyn kunnen bellen hierover.

Volgens mij is een zwangerschapsmasker iets anders, namelijk pigment vlekken in je gezicht (ik heb er geen ervaring mee, en weet het dan ook niet precies.) en heb je dat ook niet zo snel in een zwangerschap.

Misschien ben je ergens allergies voor.
De clomid of heb je iets gegeten, wat dat kan veroorzaken. Misschien een hormone kwestie. Wat staat er in de bijsluiter.

En bij twijfel kan je ook bellen met huisarts of apotheek.

Sterkte en ik duim voor je dat je toch stiekem zwanger bent.

Miep

Hoi hoi,volgens mij ben je inderdaad allergies ervoor,zou even naar de ha of gynocoloog gaan

sucses

gr manuela

Ik denk dat je een reactie hebt gekregen op de hormonen die in die Clomid zitten.

Terug
Bovenaan