krentebolletje

Mijn dochter is sinds een paar dagen een krentebolletje geworden! hihhi
Ze had tot vier weken een supergaaf huidje maar nu kleine rode pukkeltjes op haar wangentjes en voorhoofdje.dat is toch heel normaal??talgbultjes ofzoiets..zijn die dan ook rood?
ik hoop niet dat het exceem is,daar heb ik soms ook een beetje last van(niet erg ofzo)
hebben jullie kindjes ook die bultjes en wie weet hoe je dan het beste het gezichtje kan verzorgen..?.ik heb zwitsal (vernix) zalf en olie...hoe vaak kun je dit het beste opdoen of liever iets anders of helemaal niks...?
alvast bedankt..liefs piewie-mama van mila(4,5 week)

Borus heeft dit ook sinds een klein weekje, hij is nu 5,5 week oud. Ik heb ook wel aan eczeem gedacht, omdat ik daar ook altijd last van heb, maar ik hou het voor nu maar even op "de leeftijd". Ik denk dat het ook iets van talgkliertjes zijn die gaan werken. Borus krijgt Nutrilon Pepti, dus ik verwacht eigenlijk niet dat het eczeem is.

Groetjes,
Josie

hallo,

mijn zoontje 3 weken zit er ook helemaal onder (alleen gezichtje) de eerste week had hij een super gaaf huidje, nu helemaal onder de pukkeltjes, de kraamhulp en verloskundige zeiden dat zijn de moeder hormonen die eruit komen. gaat vanzelf weer weg. jammer van zo'n gaaf kopje maar het komt weer goed.

Hoi,

Jamie heeft dit ook gehad (en nog soms een klein beetje), maar bij hem
was het wel exceem. Ik gaf hem eerst Nutrilon standaard, nu krijgt
hij   hypo allergeen. Mij raadden ze aan om er niet te veel op te
smeren. Als het droog is mag er wel vaseline opgesmeerd worden.

Succes.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan