krentenbaard

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben vorige week met Lars bij de huisarts geweest toen bleek hij ringworm te hebben.
We hebben er zalf voor mee gekregen en dat werdt wel iets minder maar het was nog niet weg.
Nu kreeg hij er ook andere rare plekjes bij dus, ben ik vanmorgen weer terug geweest.
Dit bleek krentenbaard te zijn we hebben nu antibiotica in drak en zalf vorm meegekregen en nu  moet ik alles gaan ontsmetten zoals, zijn kamer de box kleren appart wassen en zijn spullen mogen niet in de vaatwasser.

Maar nu zit ik met 1 probleempje  Melanie mag haar broer zo min mogelijk aanraken ivm besmetting.

Hoe ga ik dat nou doen??????????????

Ik hoop dat het mannetje er snel vanaf is, het is zo ziellig  

Gr Lique

hoii lique

dat kun je gewoon niet voor elkaar krijgen denk ik hoor
ze zitten toch altijd aan elkaar te pieren hahah

tja en wat moet je dan tegen je meisje zeggen
je mag niet aan je broertje komen??

denk niet dat het gaat lukken
maarveel beterschap met je kereltje!!

liefs manuela
maqma van tessa 01-03-2008

Lijkt me inderdaad ook heel erg lastig, maar ik weet dat het heel besmettelijk is en heel hardnekkig kan zijn als je het niet goed behandeld.
Dus als de een (die krentebaard heeft) en aan zijn plekjes heeft gezeten zal ik toch proberen zijn handjes even schoon te maken, of het speelgoed wat vaker wassen.
En zodra je merkt dat de andere een verdacht plekje heeft ook meteen behandelen hoor! Succes, Bianca

Hoi,

Dat is inderdaad erg lastig. Het is alleen wel een voordeel dat je gelijk ook een AB drankje hebt gekregen, meestal knapt dat heel snel op, terwijl je met zalf soms een tijdje aan het rommelen kan zijn.

Succes ermee en beterschap !

Sophie

Vervelend zeg krentenbaard kunnen kindjes flink last van hebben je kunt er weinig aan doen zolang de plekjes vochtig zijn zijn ze het besmettelijkst wat je kunt doen overdag is afplakken met een eilandpleister dan kan j zoontje er niet zo goed bij om te krabben.

Succes er mee.

Groetjes

Hoe is het nu met de kleine krentenbaard-kindjes? Lekker smeren, hopelijk snel voorbij. Hier ook een paar keer in huis gehad, maar toch redelijk snel onder controle met de a.b. zalf! Succes ermee!

Terug
Bovenaan