krentjes?

A

Anoniem

Guest
volgens ons cb zijn die nog te gevaarlijk omdat ze in de luchtpijp zouden kunnen schieten? Ik vind het maar een beetje vreemd want kleine stukjes brood kunnen toch ook verkeerd schieten? Geven jullie je kleintjes soms krentjes of nog niet?
Onze dochter wordt donderdag 9 maanden en heeft boven 1 tandje en onder 2 dus kauwen kan ze al.

Groetjes Femke

Ik geef Jesse wel krentjes en dat gaat prima. Hij kwauwt er echt op, best grappig.
M.i. kan het niet veel kwaad, want wat dacht je van een erwtje...kan toch ook in zijn keel schieten? Ik vind het (weer eens) raar van het CB.

Hoi,

Ik geef yordi nog geen krentjes.(yordi is bijna 10 maand)
Wel denk ik dat hij dat misschien best zou kunnen eten( heeft inmiddels al 6 tanden en nr 7 zit eraan te komen)
Maar ik had er gewoon nog niet aan gedacht om hem dat te geven.
Ach ik vind gewoon proberen. Gaat het goed en ze vinden het lekker, dan is er niks aan de hand. Merk je dat het anders is, dan gewoon nog niet doen, maar even wachten.

Liefs marielle

Hoi

Ik geef Nick nog geen krentjes omdat ik bang ben dat hij zich gaat verslikken onze oudste heeft zich eens een keer verslikt en dat ben ik nog niet vergeten al is dat 4 aar geleden.

Krentjes zijn   ook vaster dan brood als je brood niet goed kauwt wordt het zacht en bij krentjes is dat niet het geval.
Als onze oudste krentjes at op latere leeftijd poepte ze die altijd wel heel weer uit.

Ik geef geen krentjes en zou het ook niemand adviseren maar dat is meer omdat ik een keer wat heb meegemaakt

Groetjes Marielle

Terug
Bovenaan