Kreunen in slaap!

Nooya kreunt zoveel in haar slaap! Wij kunnen er niet door slapen. Het lijkt niet om pijn te gaan, ze is altijd gewoon vrolijk als ze bijvoorbeeld net wakker word of wij even bij haar gaan kijken.
Ze doet t als ze in slaap aan t vallen is maar ook midden in de nacht. Echt vervelend voor ons vooral.
Herkent iemand dit?

Kreunen herken ik niet. Wat Roosmarijn doet, is af en toe een verschrikkelijke kreet slaken en dan zitten wij rechtop in bed. Als we dan bij haar gaan kijken of alles goed is, ligt zij lekker te slapen en zijn wij dus wakker. Zal allemaal wel bij het verwerken van de dag horen.

Liefs,

Carmen kreunt niet.... Maar ze kan wel vreselijk snurken :)!! Echt geen gehoor maar wij kunnen er wel door slapen. Ik snurk ook en mijn vriend slaapt daar ook doorheen terwijl ik naast hem lig haha.
Maar wat vervelend dat jullie er zelf niet door kunnen slapen :s!! Heb je soms nog een babyfoon aanstaan?
Misschien kun je die uitzetten....
Succes

Heel herkenbaar. Sven maakt ook veel geluid. Of je moet jezelf er de tijd voor geven er aan te wennen of je legt hem tijdelijk ergens anders, zodat je er geen last van hebt. Wij hebben Sven 's nachts (na 11 uur) tijdelijk in het campingbedje op zolder. We willen wel proberen om hem binnenkort weer in zijn eigen kamer te leggen maar daar kan ik nu alweer tegenop zien. Ik hoor elk kikje en elke diepe zucht dwars door de muur heen...

Zucht.... echt een probleem hoor.

Terug
Bovenaan