Kreunend/ grommend kind!

Hey Ladies,

onze dame is nu 5,5 maanden en het is nog steeds een schat.
Huilt niet, lacht altijd en slaapt heerlijk snachts.
Máár ze heeft één gek dingetje; ze kreunt/ gromt de hele tijd...
Vooral als ze bezig is met iets of in slaap aan het vallen is. Soms doet ze het de hele dag door en dan wordt het wel een beetje irritant maar ook lachwekkend.
Iemand ervaring hier mee? IS DIT NORMAAL???

Groetjes

Hoi Gabrielle,

ja, onze zoon van ruim 6 maanden doet dat ook en de hele dag door. Vonden de dierentuinbezoekers gisteren wel grappig...
Zal wel een fase zijn. Van de week zei hij de hele dag alleen maar 'ta-ta.'
Tja, kinderen houden van herhaling...

Sterkte ermee  Groetjes, Marijon

hoi hoi

heb hier met sverre ook gehad wist niet of hij boos of blij was moeilijk te pijlen was denk drond de 4 a 4.5 maand volgens mij nu doet hij het niet meer maar brabbelt er vlink op los.hahahahah.

nou doei doei lucy
sverre 21 10 07

Maaike heeft het ook een tijdje gehad en volgens het CB hier,was het gewoon het uitproberen van haar stem......net als een fase heel hoog gillen en nu (met 7 mnd) blazen, baba, hamma, daaaaaaaaaaaa  enz...zeggen

We zijn inmiddels een paar weekjes verder en gelukkig is het klaar met het gegrom.

Nu vliegen de TATA's en de DADA's ons om te oren.

Zelf denk ik dat ze te veel wou.

Vanaf dit weekend kan ze ineens draaien, zelf zitten, lichtelijke poging tot kruipen doen en komen er ook tandjes aan.

Ik denk dat dat alles de reden was van het kreunen en grommen...

Groetjes en bedankt voor jullie reactie!

Hoi,

Mijn zoontje Senna heeft hetzelfde! Als hij wil slapen gaat hij enorm liggen grommen!! Voor ons is het ook wel een teken dat hij bijna slaapt.
Hij is nu 6 maanden en moet zeggen dat het wel minder aan het worden is!

Liefs Monique

ja haha dat hadden wij ook idd, vlak voor het slapen gaan.

nu doet ze het alleen nog als iets écht niet wil lukken.

vreemd he? nooit geweten dat kinderen zo kunnen grommen haha!!!

Terug
Bovenaan