Kreunende baby

<p>Hi mommy's,</p><p>Mijn kleine meisje is nu 4 maanden oud en sinds 3 weken wordt ze in de nacht om de 2/3 uur kreunend en onrustig wakker. Als ik haar bij mij laat liggen, valt ze wel weer in slaap maar toch wordt ze na 2 uur weer kreunend wakker. Hiervoor sliep ze altijd heel goed door. Overdag slaapt ze ook heel kort. Ik had eerst het idee dat het door een opkomend tandje kwam dus heb ik Dentinox gebruikt maar helaas heeft dat geen verschil gemaakt. Ook heeft ze sinds 2 weken opeens vaak last van wat pukkeltjes in haar gezicht maar ik durf niet te zeggen of dit iets met elkaar te maken heeft.</p><p>Zijn hier moeders met soort gelijke ervaringen die misschien weten wat dit kan zijn?</p>

Mijn baby kreunde ook vaak, al vanaf de geboorte tot een maand of 3, 4... bij hem waren dit krampjes of vastzittende lucht, boertjes of windjes. Rechtop bij mij liggen vond hij inderdaad fijner dan plat liggen, of op een kussen een beetje rechtop.

Herkenbaar, alleen al vanaf dat ze 2 weken oud was. Krampjes, lucht, ‘verwerken’ voeding, windjes… Dat laatste omdat meestal als ze dan écht goed wakker werd ze wat windjes liet gaan.Heel naar.. Ze is ook echt geen rugslaper.. Overdag slaapt ze op de arm of in de draagzak (wiegje/box lukt overdag niet), in de nacht bakeren we haar in.
Ze is nu 2 maanden en het wordt heel iets minder.. Hoop heel erg dat dat doorzet en dat het, net als hierboven beschreven wordt, met een maand of 3/4 écht minder wordt (als de darmpjes en alles wat meer gerijpt zijn)
Misschien dat het bij jou een kleine periode is en gauw weer minder wordt..?

Misschien een nachtvoeding nodig? Mijn dochter sliep ook een tijdje door en heeft nu alweer n tijdje een nachtvoeding nodig (6mnd) ze komt zelf om 22.30 en vaak rond 3u weer. Soms komt ze alleen tussen 1 en 2. Rond 4 maanden ontwikkelen ze flink.. als ik mn dochter geen nachtvoeding geef als ze wakker word gaat ze ook aldoor liggen draaien en slaapt ze enkel op mij.

Terug
Bovenaan