kreunende baby

Hoihoi,

ik weet niet of er meer babies zijn die hetzelfde hebben als mijn baby.

hij kreunt best wel hard. En meestal doet hij dat onder het drinken. Dan kreunt hij even heel hard en daarna wil hij gewoon weer verder drinken.  En hij doet dat  ook wel  meestal  in zn slaap.
Hij beweegt dan heel zn lichaam en zn hoofdje gaat dan ook heen en weer. En laat ook wel eens scheetjes bij het kreunen. Maar het is niet zo dat hij moet huilen als hij dat doet.

heeft iemand dat ook met zn kleine of hebben jullie er wel eens iets over gehoord?

 
Hoi,

Mijn zoontje huilt ook niet als hij pijn heeft dan kreunt hij. Helaas kwamen wij daar achter toen hij een vervelend onderzoek moest ondergaan. Toen de arts een catheter ging inbrengen ging hij niet huilen maar kreunen. Hij deed dat ook toen hij heel erg ziek was van een nierbekkenontsteking hij huilde zelden maar kreunde.
Maar jij kent je kindje het best als je het idee hebt dat er iets is moet je gewoon naar de huisarts gaan.

groetjes bianca
 
Mijn jongste doet dat ook. Vaak even later een windje of een poepbroek... Tijdens het drinken krijgen ze gelijk troost, dus huilen ze niet maar kreunen wel. Tijdens de slaap, slaapt ze diep genoeg om niet te gaan huilen. Is het erge kramp gaat ze natuurlijk wel huilen... Er zit tijdens het kreunen gewoon even wat dwars, maar doet nog niet echt zeer. Krampjes heb je natuurlijk ook in verschillende sterkten.... denk maar aan jezelf. Als wij het gevoel krijgen dat we naar de wc moeten, voelt het ook niet echt pijn. Maar hevige buikkrampen doen dat wel.

Groetjes Nynke
 
myn oudste zoon huilt zelden,heeft hy ook nooit gedaan,wel kreunen,
zelfs toen hy met 40 graden koorts naar spoed in hospitaal werd gebracht toen hy nog maar drie maanden oud was!geen traan!! wel kreunen...
ik denk dat het by jouw zoontje inderdaad gaat om krampjes doordat hy misschien teveel lucht binnenkrygt via de fles(heb je een aangepaste speen voor zyn leeftyd?)
of als je bv geeft door wat jy eet natuurlyk...
groetjes
 
Terug
Bovenaan