kriebel in mijn buik

hoi

vandaag ben ik 15 weken zwanger, en ik voelde een kriebel in mijn buik
net in poepie die je in bad laat alleen dan in mijn buik
ik vroeg ma af of het mijn kindje kan zijn zo vroeg al
het is mijn eerste zwangerschap
ik heb ook last van mijn darmen,
maar dit voelde wel iets anders

safri

Wie weet meid... Ben zwanger van de 1e dus geen idee maar hoor wel dat het in t begin lijkt alsof je een luchtbelletje voelt!
Ik voel soms iets dat ik niet herken maar durf t bijna niet te hopen.

Spannend he....

Groetjes Janneke

Hoi,

Nu dit mijn derde kindje wordt kan ik jullie wel vertellen hoe het bij mij voelde,
het voelde als een plopje, heel zacht en slecht herkenbaar in het begin, maar dan steeds vaker, en duidelijker, een heel leuk gevoel, natuurlijk weet je zo vroeg nooit heel zeker of het het kindje is, naar als het straks veel vaker voorkomt en duidelijker wordt dan is het die kleine boebel ... bij beide kinderen voelde ik ze rond de 18-19 weken.
Nu heb ik er al een paar keer over gedroomd, ik zou het gevoel nu wel herkennen denk ik, kan niet wachten ...

Groetjes
Ans

hi..
Ik begrijp dat je het wilt voelen..
Maar volgens mij is hetnog te vroeg....
Ik voelde het bij de andere ook rond 18 weken..En dan is het inderdaad heeeeeeeeeeeeeel zacht..een soort vlindertje ..die je dan 2 seconden voelt...
echt een kriebeltje..
en als het harder voelt dan dat ..dan zijn het vaak je darmen, die voel je nu ook anders dan normaal namelijk..

Maar het moment komt snel hoor....hihi...
en straks op het einde denk je : lig nou eeeeen stil..!!!!

groetjes marjolijn (vandaag 15 weken!!!)

Bij mijn vorige zwangerschap voelde ik het kindje voor het eerst rond de 11 weken, dat was echt zo'n plopje. Deze zwangerschap al bij 10 weken. Dus ja het is wel mogelijk zo vroeg. Een aantal vriendinnen van mij voelden het ook al vrij vroeg.

Ik ben nu ruim 12 weken zwanger, en volgens mij heb ik het ook al gevoeld. Een beetje een kriebelgevoel onder in de buik. Het voelt net zoals met de eerste, dus volgens mij is het het echt. Ik voel het (helaas) niet elke dag, maar dat komt vast nog wel!
Dus als je met15 weken wat voelt, dan kan dat volgens mij heel goed.

Hoi! Ik ben nu 16 weken en 3 dagen. Ik voelde in week 15 voor het   eerst een "plopje"  in mijn buik. Daarna een week niets en toen begon het vorige week weer. Afgelopen weekend was het heel duidelijk te voelen, gekriebel, "plopjes", een gevoel dat ik nog nooit eerder heb ervaren (ben voor het eerst zwanger). Mijn verloskundige zei dat het goed mogelijk is dat je je kindje al vanaf 15 weken (en soms zelfs eerder)  kan voelen. Ik ben nogal slank en het schijnt dat dat er ook mee te maken heeft. Nu is het trouwens weer erg stil in mijn buik, maar ook dat schijnt normaal te zijn, zei de vk.

Terug
Bovenaan