kriebel/jeuk

Ik heb een probleemloze zwangerschap maar nu de laatste loodjes nog en nu krijg ik nog vervelende klachten
Ik word stapeldol van de jeuk over m'n hele lichaam Wie herkent dit of heeft dit ook Het was er een paar weken al wel maar nu word het erg vervelend ook s'nachts probeer maar weer in slaap te komen met die jeuk alles gloeit en je krabt (ja dom) je vel bijna kapot
Heeft er nog iemand tips ik heb al olie,sudocreme,mentollotion en poeder geprobeerd
Goeie tips zijn zeker welkom alvast bedankt
 
Hoi,

Ik herken het ,ik heb sinds twee weken overal kleine jeukbultjes ik word er gek van, heb lijkt het, een of ander allergie voor iets, ben er nog niet achter wat het is maar jeuk is erger dan pijn,net wat je zegt hoe harder je krabt hoe meer het gaat jeuken.
Ik ben benieuwd of iemand een oplossing heeft.

Jeanette
 
komt vanuit je lever, werkt slechter aan eind van zwangerschap. Ik heb eens gehoord wat je dan minder moet eten, maar weet et niet meer. De vk weet dit wel, gewoon even bellen wat je het beste kan doen.

Sterkte! Gr Aaltje
 
Hoi Anja,

Ik heb het ook en het komt volgens mijn HA inderdaad door een wat verminderde leverfunctie tijdens de zwangerschap. Je zou erop kunnen letten dat je niet te vet eet, niet te gekruid en niet teveel koffie. Dat zou iets kunnen helpen. Ik heb een lotion gekregen van de HA die ik erop smeer. Dat helpt wel wat tegen de jeuk en de plekjes lijken nu uit te drogen (ik gebruik het nog maar sinds afgelopen dinsdag). Ik weet niet hoever je bent, maar misschien is het voor jou ook nog de moeite waard om even langs de HA te gaan. Dan kun je nog wat doen aan de jeuk tijdens de laatste loodjes. Maar de enige echte remedie is bevallen. Helaas heb ik dit al met 18 weken en moet er dus nog een poosje mee leven. Succes!!

Groetjes,
Jacqueline
 
hoi

ik heb dit aan het begin van mijn zw.schap gehad. kreeg overal uitslag enzo. de ha zei dat het een soort zw.schap uitslag is. als het meestal aan het einde van je zw.schap is, heeft het met je lever te maken zoals hierboven ook al genoemd wordt. het enige dat helpt is je niet helemaal open te krabben dan wordt het alleen maar erger. ik weet wat het is, en het is heeel moeilijk om daarvan af te blijven. ik wens je toch veel sterkte en hou nog ff vol.

groetjes
sandy
 
Terug
Bovenaan