Kriebel kriebel

A

Anoniem

Guest
Onze zoon is 9 maanden en het begint een beetje te kriebelen.. We hebben de wens voor een tweede kindje en hopen dat deze in de toekomst uit mag komen. Als onze zoon jarig is geweest, dan gaat de spiraal er uit. We hebben geen haast en geven mijn lijf ook even de tijd om van de hormonen af te raken.

Zijn er meer meiden die voor een tweede willen gaan (en ook nog een jong kindje hebben)? En hoe ervaren ouders het ouderschap met twee jonge kinderen (wiens leeftijd relatief dicht op elkaar zit)?

Bij mij zit er 14 maanden tussen. De jongste is bijna 2. Het is best druk, maar zo leuk als er weinig leeftijd tussen zit.

Hoi,

Hoe voelen die kriebels? Mijn kids zijn nu anderhalf, ik word 37 en ik weet het eigenlijk niet zo goed. Vorige week even mijn duowagen uitgeleend aan vriendin en toen moest het wiegbakje er weer op. Kijk, dan denk ik: oh, zo lief met die dekentjes enzo, anderzijds: kinders die om zeven uur naar bed en zich de volgende ochtend pas weer melden en zo langzamerhand naar nog 1 slaapje overdag kruipen, vind ik ook wel superrelaxed. Zo dol was ik nou ook weer niet op die nachtvoedingen en die flessen om de drie uur. En toen had ik alle tijd, want geen ander rondkruipend liefs. Ik weet het gewoon niet!

Lastig uitleggen denk.
Mijn man en ik roepen altijd graag twee kindjes te willen (als het mag en lukt) en het liefst niet te ver uit elkaar qua leeftijd (heb je niet echt voor het zeggen, dromen mag ;-)).

Ik geniet enorm van ons kleine mannetje, maar voel wel dat ons gezin nog niet compleet is.

Terug
Bovenaan