Kriebel / zenuwachtig gevoel in buik

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik moet tussen 20 en 22 september ongesteld worden, maar ik heb sinds 2 dagen enorm last van een zenuwachtig gevoel in mijn buik, net alsof je een sollicitatie moet gaan houden bijvoorbeeld of heel verliefd bent. Maar dan de hele dag door..</p><p>Het enige wat ik kan bedenken is dat ik zwanger zou zijn (omdat er niks is om zenuwachtig voor te zijn).. Maar verder heb ik geen symptomen. </p><p>We zijn niet bewust aan het ‘proberen’ al weten we wel dat het zou kunnen gebeuren. Vorige maand kwam mijn menstruatie een paar dagen later, waardoor ik ook ging denken.. zou het? Maar toen had ik geen zenuwachtig gevoel.</p><p>Is er iemand die dit herkent?? Of maak ik mezelf gewoon gek ;)Ik wil er niet de hele tijd mee bezig zijn, maar het is lastig te negeren..  </p><p>Groetjes,  </p>

Ik vind het altijd moeilijk te zeggen. Ik had vaak "het gevoel" zwanger te zijn, en dat was iedere keer niet raak. Toen ik het idee had dat mijn menstruatie ieder moment kon komen, had ik een positieve test in mijn handen.
Alleen een test kan het je vertellen.

hoihoi.

oh ik kan zo met je mee praten. ik ben sinds maart gestopt met de pil en sinds deze maand ( NOD rond 4 oktober) ook echt met ovulatietesten. het zenuwachtige gevoel ken ik ook. vooral als je tegen die datum aan zit. dan denk je toch bij je zelf; zo het zo zijn deze maand.
het enige wat mij helpt is er niet te veel aan denken. ik merk aan me zelf als ik dat wel doe dat er soort van teleurstelling op duikt.  wij vrouwen willen graag controle hebben over dingen en helaas kan dat bij dit niet.
toitoitoi en hopen op een vruchtbare maand!

Dat verliefde gevoel had ik toen ik al zwanger was. Zwanger zijn voelt voor iedereen weer anders net zoals de daarbij behorende kwaaltjes. De een heeft er last van en de ander weer niet. 

Doe een test zodra je kunt! Spannend ?

Bedankt voor jullie reacties!! Ik ben benieuwd of ik mijn gevoel 'goed' had. Ik zal jullie op de hoogte houden.
@kim, ik duim voor je dat het raak zal zijn deze keer :) 

@vagagirl!
lijkt me leuk dat je ons op de hoogte houd. hoe is het nu? ik hoop ook echt dat het raak is deze keer. voor de eerste keer goed ovulatietesten gebruikt. dus ik duim !

@KimKim
Nog steeds niet ongesteld... Ik heb gisteren zo'n early test gedaan, deze was negatief. Morgen ga ik een gewone doen.. Zit nu op dag 33 :) 
Spannend zeg! Ik ben erg benieuwd. Lukt het je een beetje er niet te veel mee bezig te zijn? 

Terug
Bovenaan