Dag dames,
eigenlijk ben ik op dit forum nog niet op mijn plaats maar ik kom altijd graag eens piepen hoe het met iedereen gaat en zo. Wij zijn nog zwanger aan het proberen te geraken en na een miskraam in september, hoop ik dat het snel weer raak is.
Maar de reden waarom ik op jullie 'probleembje' even reageer is omdat het mij opviel, die kriebelbenen. Wat voelen jullie dan juist eigenlijk? Is het precies zo een gevoel als wanneer je benen in slaap zijn gevallen en terug wakkerworden? Want dat is nu net wat ik de laatste dagen heb gevoeld, in m'n benen maar ook m'n handen. Ik vond het heel raar. Nu dinsdag moet ik m'n NOD hebben dus ik hoop van harte dat het raak is. Maar 't ding is, ik heb ook juist een maag- en darminfectiegehad en misschien heb ik daardoor wel wat tekorten van iets. Ben nu volop aan't recuperen en het gaat gelukkig al wat beter dan 2 dagen geleden. Enfin, ik wou jullie het dus gewoon even vragen ivm die kriebelbenen. Wou juist lukken dat ik het las en ik het juist ook voelde, ik wist echt niet van waar het kwam!
Duimen maar!
Veel groetjes
Alysse