Kriebelhoest

Hoi dames,

Heb al een aantal dagen last van kriebelhoest, wordt er helemaal gek van!!!
Door de borstvoeding mag ik er niks tegen nemen.
Maar misschien heeft iemand van jullie nig huis, tuin en keuken tips???
Lig nu met de griep in bed:-( hoop heel erg dat ik Finn niet aansteek.

Liefs Danielle

Hej Daan

behalve proberen zoveel mogelijk uit te zieken en veel thee met honing en dropjes heb ik geen advies voor je.

Heel veel beterschap en hoop inderdaad niet dat de rest van je gezin ook ziek gaat worden! Maar je hebt er helaas geen invloed op..

Dikke knuffel van mij en Merle!

Heey Daan,

Ik gebruik altijd Dampo als ik een kriebelhoest heb en dat werkt bij mij altijd!
Misschien een idee?
Vervelend zeg dat je ziek bent...maar neem echt de tijd om goed uit te zieken en pak je rust!!
Laat je lekker vertroetelen en hopen dat je niemand aansteekt!

Beterschap!

XXX

Thanxs dames!

Overdag is de hoest overgegaan in een "normale" hoest. Nu de nacht nog, want dan is er wel kriebelhoest, heel irritant!
Thee met honing overdag gaat goed. S'nachts is dat wat lastiger, elke keer je bed uit om thee te zetten;-)
Dampo kan ik helaas niet tegen daar krijg ik het (door mijn astma) heel benauwd van.

Virtuele knuffel (zonder bacillen(-;) Daan

Volgens mij mag je ook paracetamol met codeine.. maar weet ik niet heel zeker, dacht dat een doktersassistent me dat ooit vertelde.

En als je bv geeft word je kleine vent niet zo snel ziek hoor. Mn man en ik hebben allebei griep gehad, en mensen over de vloer gehad met griep, hij heeft er totaal geen last van gehad!

Beterschap!

Terug
Bovenaan