Kriebels in buik????? (s)

<p>hoi meiden,</p><p>ik heb sinds kort een kriebel gevoel net boven me navel en net onder me navel en dat de heletijd. </p><p>hebben jullie dit ook ?  of is dit wat anders? </p>

Hoi hoi,
Ik voelde bij de eerste zwangerschap kriebeltjes toen ik hem voor het eerst ging voelen, met name in de onderbuik. Dit was rond 18 a 19 weken. Dus het zou een baby kunnen zijn. Weet je wel al of je zwanger bent of is dit een vraag of kriebels op een zwangerschap zou kunnen wijzen?

Het is ook afhankelijk van hoe lang je zwanger bent of het aannemelijk is dat het de baby is. Je baarmoeder komt namelijk pas bij een bepaald aantal weken boven je navel uit. Ik zat met 17 weken op een vinger afstand onder de navel en blijkbaar liep ik qua groei al wat voor. Als je minder ver bent dan dit aantal weken is de kans dus groot dat de kriebels boven je navel door iets anders worden veroorzaakt. Je darmen worden natuurlijk ook flink verdrukt en die kun je dus ook anders voelen dan je gewend bent :)

Ik voel de baby sinds 3 weken en ben nu 24 weken zwanger. Voel het vooral laag in mn buik, volgens mij komt de baarmoeder pas na 22 weken boven de navel uit.

de baby voelt als blubjes, uiteenspatten van een luchtbelletje.
Ik voel mijn baby sinds 12 weken zwangerschap maar is mijn 2e en vrij snel na de eerste 

Mijn laatste menstruatie was 13 februari en daarna geen menstruatie gehad ? dus ben nu 3 maanden overtijd.... bij het testen kreeg ik een heel vaag licht streepje bijna niet te zien op foto op mobiel ? en sinds kort kriebelige gevoel net boven me baarmoeder en soms rond de navel.

gisternacht had ik ook ineens vette scherpe steken en kon ik bijna niet zitten liggen of in iedergeval niet bewegen... 

heeft iemand dit meegemaakt dat scherpe steken ??

[quote quote=10321020]Mijn laatste menstruatie was 13 februari en daarna geen menstruatie gehad ? dus ben nu 3 maanden overtijd…. bij het testen kreeg ik een heel vaag licht streepje bijna niet te zien op foto op mobiel ? en sinds kort kriebelige gevoel net boven me baarmoeder en soms rond de navel. gisternacht had ik ook ineens vette scherpe steken en kon ik bijna niet zitten liggen of in iedergeval niet bewegen… heeft iemand dit meegemaakt dat scherpe steken ??[/quote]
Ook vaker last van. Vooral snachts als ik langer in een houding gelegen heb. Volgens mij zijn het de banden. 

Hier is nummer vier onderweg en ben benieuwd wanneer ik dit kleintje ga voelen! Nummer drie met 12/13 weken al. 

Terug
Bovenaan