kriebels in buik?

Ik ben nu 12 weken wanger en heb de laatste paar dagen een licht gekriebel in mijn buik. Net alsof er met een veertje zacht binnen in mijn buik gekriebeld wordt. Hebben jullie dit ook wel eens? En wat zou dit kunnen zijn?
 
dat heb ik nou ook! ik ben ruim 13 weken. en het is echt de baby hoor! Ik weet veel te goed hoe mijn darmen voelen ,want daar heb ik al jaren last van. Ik voel de baby ook. en laat al die mensen die het over 16 weken hebben, dat het dan pas kan, maar lekker kletsen! Ik ben van mij zelf erg slank, en heb nu een flink buikje, en dus niet zo'n dikke buikwand. Er was een kennisje van me die ook zei dat het echt kan. tenslotte begint ie met 9 weken al echt te bewegen. geniet ervan
groetjes marian
 
marian, Die mensen die zeggen dat het pas met 16 weken is, hebben ook gelijk. Dat is namelijk GEMIDDELD zo!!! Alle cijfertjes die je bij zwangerschappen te horen krijgt zijn GEMIDDELDES. Er zijn dus altijd mensen die ervan afwijken.
Anoniem, Het is zeer waarschijnlijk de kleine die je voelt. Dan heb je mazzel, want dan ligt zeer waarschijnlijk je placenta aan de achterkant en daarom voel je het zo vroeg. Het gaat steeds duidelijker worden en dan hoef je helemaal niet meer te twijfelen.
 
Ik ben het helemaal met Marian eens: jij voelt je kindje!! Geloof ons maar!
Geniet ervan; je zult merken dat het soms een paar dagen weg is maar schrik daar maar niet van, dan is'ie waarschijnlijk in een hoekje gekropen waar je hem/haar minder goed voelt (bijv. achter je schaambeen).
Groetjes, Marielle
 
Ik voelde de baby ook heel vroeg maar in het begin dacht ik niet dat dit het kon zijn. Toen ik 16 wk was voelde ik echter ook schopjes dus toen wist ik ook zeker dat wat ik eerder gevoeld had, dat dat ook de baby was.
Super he meiden!!!

(zie ook nieuw geplaatste vraag en reacties hierna)
 
Terug
Bovenaan