kriebels in de buik (foto's)

A

Anoniem

Guest
Door de sinterklaas foto wedstrijd moest ik weer terug zoeken in de foto's. En ik kreeg weer helemaal kriebels. Wat was het toch heerlijk zo'n klein babytje, en wat is het hard gegaan. Ondertussen is Marissa 13.5 maand en loopt ze door het huis. Ik kwam onder andere deze foto tegen en moest hem echt even delen

Heerlijk toch!!

En wat dacht je hier van

Daar kan een mens toch helemaal week van worden he

Dan deze nog toen ze een paar dagen oud was

En deze met papa vind ik zo lief!!!

Nou dat was het weer, een trip down memory lane. Kleine meisjes worden (te) snel groot

groetjes Linda en Marissa

Hoi Linda,

Ik ben het helemaal met je eens hoor. Als ik de oude baby foto's van Maaike zie hoop ik helemaal dat we snel weer zwanger zijn en dat ik nu wel echt kan genieten van de baby tijd. Heb nu toch steeds meer het idee dat me dat een beetje is ontnomen door de PND. We gaan zondag op kraamvisite bij kennissen van ons en ik ben benieuwd hoe dat voelt.

Groetjes
Inge

Lieve Inge,

Je weet niet half hoezeer ik jou en je man een tweede kindje gun. Jullie willen zo graag en hebben er zoveel voor over. Ik hoop echt dat het heel snel raak is. Iedereen verdient het om heerlijk te genieten van de baby-tijd. Het gaat allemaal al zo hard, als je even niet oplet dan kruipen ze al. Ik hoop echt voor je dat het snel raak is en dat je deze keer gewoon echt kunt genieten van die speciale tijd. Ik zal vanavond nog een kaarsje voor je branden en gun jullie echt alle geluk van de wereld

Linda

Hoi Linda,

Wat ben je toch een lieverd. Ik zit hier op mijn werk gewoon met tranen in de ogen voor weer die lieve woorden. Ontzettend bedankt dat je zo snel en zo lief elke keer weer reageerd. Dat doet me zo goed.

Groetjes
Inge

Hoi hoi,

Het gaat idd heeeeeel snel. Ik geloofde mensen nooit als ze zeiden GENIET want het gaat hard!! Nou ik geef ze allemaal gelijk en GENIET dan ook met volle teugen!! En zeker van dat soort foto's-video's kan ik ook genieten...aaahhh word er helemaal week van hihi

X Saskia mv Rik 04-07-07

Super lief! Ik kijk af en toe ook terug, altijd leuk!

groetjes Maris

O, zwijmel zwijmel! Heerlijk toch? Wat is Marissa toch een mooi meiske zeg!
Ik kijk ook regelmatig foto's terug, kan me nauwelijks meer voorstellen dat patrick en ilona zo ienieminie zijn geweest! Voor ons is het helemaal goed zo, maar ik vind het erg leuk dat een vriendin zwanger is. Kan niet wachten totdat ik hun ieniemienimensje vast kan houden. Zo wonderlijk; kleine oortjes, kleine handjes, kleine vingertjes, stuiptrekjes, babygeluidjes, heerlijk gewoon!

lfs miranda

wat een super leuke lieve foto's.... en ja wat gaat het allemaal snel dan he!!
ik kan me ook (soms) niet voor stellen dat ons boefje zo klein is geweest!
xxx

Terug
Bovenaan