Kriebels in mijn buik...

Ik ben elke 3 weken ongi, het kan nog wel eens een dag schelen, maar verder hartstikke stipt. En nu ben ik al 2 dagen na mijn NOD en nog steeds niets
Ik heb echt de kriebels in mijn buik, want zou het dan toch eindelijk weer zover zijn???
Mijn stemmingen wisselen van spontaan glimlachen en blij zijn, naar bang en angstig en naar hoop. Gisteren de kraamkliniek zitten kijken en ik heb wel wat traantjes weggepinkt.
Ik durf nog niet te testen, want ik kan me gewoon niet voorstellen dat het echt waar is, maar het lijkt me zo geweldig. Het zou me zo ongelooflijk gelukkig maken.

duimen jullie met me mee?

Liefs, Sylvia

Hoi meis,

Het klinkt goed hoor! Ik kan me voorstellen dat je bang bent om te testen maar ik denk echt dat de teleurstelling morgen of overmorgen niet minder wordt als je niet zwanger blijkt te zijn. Als ik jou was, was ik al lang naar de drogist gerend voor een test

Heeeeel veel succes en ik duim voor je!

Hoi Sylvia,

Je moet gewoon jezelf uit die onzekerheid helpen en lekker gaan testen.
Ten eerste kun je jezelf misschien wel HEEL erg blij gaan maken en ten tweede je kunt ons ook niet zo lang in spanning houden (hihih)

Ik hoop voor je dat hij positief is.

Liefs Bibi

Jullie hebben helemaal gelijk  maar ik heb ook getest. Gisteren nadat ik het berichtje geschreven had, ben ik toch maar gaan testen.
Helaas was er helemaal niets te zien, zelfs geen vaag streepje

Maar ik heb nog steeds een soort kleine krampjes in mijn buik en dat voelt toch anders dan wanneer ik ongi moet worden.

Maandag heb ik een afspraak bij de gyn, om over mijn behandeling met hormonen te gaan praten. Hopelijk zal dat niet meer nodig zijn!!! Maar ik denk dat ik na het weekend nog eens ga testen, het moet gewoon zo zijn als ik maandag nog niet ongi ben

Bedankt in ieder geval voor jullie steun en blijf nog even duimen voor me asjeblieft...

Liefs, Sylvia

Terug
Bovenaan