Kriebels in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Afgelopen dagen keurig volgens ''het boekje'' geklust. Voor het eerst weer voor het echie en ik word er toch wel emotioneel van. Ik wiebel op twee gedachten, het ene moment ben ik helemaal blij dat we er weer voor gaan, het volgende moment weet ik ineens niet zo goed of het toch niet te snel is na Madelief.
Zij blijft altijd ons tweede kindje en we zullen haar niet vergeten maar soms bekruipt me even het gevoel dat we haar vervangen terwijl we daar juist goed over hebben gepraat en we het er beiden over eens waren dat we heel bewust kiezen voor een derde kindje.
Jullie weten allemaal hoe groot een wens kan zijn...

Veel liefs Mamamijn

Sterkte! Ik weet zeker dat jullie toekomstige kindje geen vervanging voor Madelief wordt!

Liefs Daisy

hoi mamamijn

een kindje kan je nooit vergeten of vervangen dat blijkt ook uit je verhaal hierboven. jullie hebben goed gepraat over wat jullie wilde en dat is een 3e kindje en dus een broertje of zusje voor madelief en jullie andere kindje.

gemengde gevoelens kan iedereen hebben en is ook heel normaal toch? ik heb bij de eerste heel erg getwijfeld en bij de 2e soms ook wel een heel benauwd gevoel.

veel succes met het zwanger worden en sterkte met het verlies van madelief.

veel liefs

Lieve Mamamijn,

Dit lijkt me inderdaad erg moeilijk! En tijdens een eventuele zwangerschap zul je het ook weer moeilijk gaan krijgen omdat je op dezelfde termijn aankomt als met Madelief.
Zoals ik lees heben jullie het een plaatsje kunnen geven en hebben jullie in jullie hart plaats voor een DERDE kindje, Daarom is ze geen vervanging.
Jullie gaan voor een derde, een broertje of zusje voor je oudste en Madelief.
Tuurlijk is het moeilijk maar blijf denken aan de gesprekken met je partner en dat jullie gekozen hebben voor een groter gezin. Ik weet zeker dat Madelief dat ook zo voelt en als je vaak genoeg aan haar denkt en haar niet zult vergeten krijgt alles een plaatsje.

Heel veel succes en sterkte met de komende tijd, het zal met ups en downs gaan, laat dat komen. Laat dat gevoel toe, dat is er nou eenmaal en moet je niet wegstoppen. Het lijkt me in jullie situatie heel normaal.

Veel lieve groetjes!

meid het is nu toch een moeilijke tijd voor je. Madelief had nu nog in je buik horen te zitten. En of het te snel is, geen idee, dat kunnen jullie alleen bepalen. Het is allemaal niet niks geweest en je verlangt toch naar een volgend kindje. Ik zou dat denk ik ook hebben. Madelief vergeten jullie nooit en ik denk ook niet dat een volgend kindje ooit een vervanging zou zijn voor haar.

Terug
Bovenaan