Kriebels voor een 2e

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb een zoontje van 14 maanden! Echt heel leuk en we genieten volop van hem. Alleen nu beginnen de kriebels voor een 2e kindje. We hebben het er al eerder over gehad dat het verstandiger is om nog 2 jaartjes te wachten omdat we in een flat wonen. tegen die tijd wonen we hoogstwaarschijnlijk groter. Mijn verstand zegt ook dat het beter is nog even te wachten, maar toch zijn die kriebels er. Mijn man is stevast hij wil nu nog geen 2e. Wat ik nou eigenlijk hiermee wil op dit forum is gewoon ff mn ei kwijt. Hebben jullie ook die kriebels, maar is het toch verstandiger om ff te wachten?
Liefs Manon

Hoi manon,

Niet compleet het zelfde, maar vergelijkbaar.

Ik ben 20jaar, mijn vriend en ik hebben na een lange relatie besloten om te gaan proberen een kindje te krijgen. We zien wel wanneer het komt, maar wij weten, als het komt is het zeeeer welkom.

Maar mijn moeder vraagt mij om nog een jaar te wachten. De beslissing was heel moeilijk, tis lastig omdat ik een goede band heb met mijn moeder, maar ze staat er niet achter.

Inderdaad, jij kan niet zomaar die beslissing nemen, omdat je man steevast is.

Zoals je al zegt, het is onwijs goed om hierover te praten. Als je 2e kindje binnen 2jaar komt, zal het des te meer welkom zijn, misschien dat dat helpt.
Ondertussen kan je nog lekker genieten van je 1e kindje.

Groet, tes

wij wonen ook op een flat en ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben 4 weken en 5 dagen!! en tja bij ons komen ze samen op 1 kamer we hebben 1 kamer over maar daar hebben we een speelkamer van gemaakt en verder komt mijn zoontje nooit op zn kamer dus kunnen ze makkelijk met zn 2en er slapen!!

mijn zoontje is overigens 5 jaar oud en ook 5 nog als nummero 2 komt ik zie geen probleem in verloop van de tijd willen we gaan verhuizen maar is nu gewoon niet de goede periode we hebben koop namelijk

succes hoor kleutermama

Een kennisje van me woont ook op een flat en daar zit maar 18 maanden tussen. DIe slapen dus ook op 1 kamer. Een baby heeft niet veel nodig, hij kan ook in een wiegje op jullie kamer. En als hij/zij 2 is, dan verhuizen jullie, zoals je nu gepland hebt.

Wij wonen zelf ook te klein en mijn is werkzoekend, maar er komt wel een derde. De rest komt wel weer.

En als ze dicht bij elkaar zitten, zitten hun interesses in speelgoed ook nog dicht bij elkar. Dus minder verschillende dingen.

hoi
wij gaan nu ook voor een tweede.we wilden het al eerder maar we woonde ook op een flat.
nu wonen we sinds 3 weken in een eengezinswoning en de pil gaat de deur uit.
succes met de beslissing

groetjes

Hey!

Als je man niet wilt, niet doen... Ik vind wel dat je zoiets samen moet beslissen! Dat maakt het er naar toeleven veel leuker! Bij een man duurt het gevoel denk ik wel wat langer dan bij ons!? Misschien ook niet hoor? Nu kan je nog lekker genieten! De ruimte maakt niet, maar wel makkelijker.. Wachten is vervelend maar het maakt het wel veel leuker als je er samen voor kiest toch? Ik wilde veel eerder dan mijn man een kindje, heb gewacht tot hij er ook aan toe was.. (Duurde 3 jaar!) Inmiddels is onze zoon 2 jr. Wat wij vrouwen allemaal niet over hebben he voor onze mannen!! ;-) hihihi! Succes meis!

Liefs Mama Sun!

Terug
Bovenaan