A
Anoniem
Guest
Hoi hoi!<br />Graag wil ik gewoon even met jullie kletsen!In december 2019 (31ste!) ben ik vervallen van ons eerste prachtige meisje. Ik was 25,4 jaar toen ons meisje in ons leven kwam en moest wel aardig wennen aan het mama zijn. Niet dat ik niet genoot want dat deden we absoluut! (Elke dag nog steeds meer en meer) maar na een lastige baby periode (koemelk allergie) en opeens het moederschap wat toch alleen maar in het teken staat van uiteraard je baby en toen nog Jaja daar hebben we hem ; Corona.. moest ik nog even niet denken aan een tweede. Maar hoe gek is de natuur want opeens kan ik ALLEEN nog maar denken aan een baby, ik wil het opeens weer en ik wil het nu! Grappig vind ik dat.. een paar maanden geleden twijfelde we nog of we überhaupt nog een tweede willen en nu betrap ik mijzelf er op weer stiekem naar baby namen aan het kijken te zijn en te fantaseren over het nu nog lege kamertje boven. <br />Hoeveel leeftijd zit er tussen jullie kindjes en hoe ervaren jullie dit? Onze eerste wordt deze maand 17 maanden. (Ze is met alles heel snel dus loopt al een tijdje en kletst al aardig).<br />