Kriebels

Hoi allemaal.

Ik loop maar te verkondigen dat ik wel een maandje zal wachten voordat m'n man en ik er vol voor willen gaan maar nu komt het...

Gisteren zat ik bij een hele goede vriendin van me. We hebben het er al een paar jaar over dat we samen zwanger willen worden omdat we alles dan samen beleven en het leuk is voor de kleintjes.

Nu weet ik dat zij al iets langer concreet die wens heeft maar ze was er nog niet mee bezig.

Ze is nu al 2 weken ziek dus ik vroeg haar joh hebbie al een test gedaan? Weet je zeker dat je niet zwanger bent??
EN JA HOOR... glunderen van oor tot oor. Ze had het nog ff verborgen willen houden maar dat ging niet meer. 8 weken is ze. Ik ben door het dolle heen!!!

Kon dus daarna niet slapen thuis want nu, ik weet niet wat er is gebeurt maar, er is geen houden aan.

WAT NOU WACHTEN... GAAN!!!!!!

Dus JUUL... Ik weet eigenlijk niet wanneer mijn NOD is. Ik had voordat ik begon met de pil een cyclus van 5 weken dus ga maar van 35 dagen uit dan wordt het ; 7 september. MIJN VERJAARDAG!!
Wil je me op de lijst zetten?!? Ik ben dan 24.

Alvast bedankt!

ZO, dat is een heel verhaal geworden maar moest het echt ff kwijt. Heb geen oog dicht gedaan vannacht. Ben zo blij voor haar en kan niet wachten om nu zelf ook voor het eggie te gaan.
Is geen afgunst omdat ik per se wil wat zij heeft maar haar bericht heeft net ff dat extra's in me los gemaakt.

Liefs Bieb.

KLOPT!
Fijn dat er mensen zijn die het zelfde gevoel kennen!

Kan aan bijna niets anders denken heel de dag. Slecht voor m'n werk...

Moet mezelf ook van het forum af slaan...

Bedankt voor je berichtje,
Wat kan een mens daar van op knappen!

Liefs
Bieb.

Hai Bieb!

Heerlijk toch! Lekker voor gaan, hebben wij ook gedaan en het enige risico wat je loopt is dat je niet precies weet wanneer een eventuele bevruchting heeft plaatsgevonden, maar ja, daar is dan de echo weer goed voor.

Oh ja, er is wel een iets grotere kans op een tweeling, maar dat vond mijn man alleen maar leuk!

De grootste reden om meteen maar te beginnen was dat wij onszelf niet zagen klungelen met condooms na 10 jaar zonder. We kennen onszelf wel zo goed dat we dat toch niet zouden volhouden.

Veel succes dus deze maand! Ik ken het gevoel ook. Een vriendin en collega zijn allebei zwanger en wonen dicht in de buurt. Zou leuk zijn als de kids samen konden opgroeien en dan wellicht samen de kinderopvang regelen!

Ik zal voor je duimen! Duim jij dan voor mij? Heb vanaf zaterdag tot 5 dagen daarna ergens mijn ei.

Tot mails!

Groetjes,
Jade

hoi bieb
leuk je reactie.Ben nog niet ongesteld, maar voel me wel een beetje zo.niet te blij dus.....(al wordt de hoop wel groter).Dit is zeg maar de 2e ronde al was de 1e ronde echt op de bonnefooi.deze maand heb ik toch een beetje de vruchtbare dagen bijgehouden.
ben idd 24 jaar en op een gegeven moment wil je gewoon niks anders als een kindje!!!!
Ik wens je heeel veel suc6!! en tot mails!!

GR IKKUH80

Hi meiden
Hartstikke bedankt voor jullie reacties.

Ik ga zeker voor jullie duimen
en veel plezier beleven met "oefenen" (maar dan voor het eggie!!).

Jade : jij ook veel plezier dit weekend. Hoop dat het raak is!!!!

Tot mails.
Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan