Kriebels....

Hoihoi,

Zijn er van jullie al aan de babykamer begonnen? Of zijn er die hem al helemaal klaar hebben? Ik begin nu toch wel een beetje de kriebels te krijgen, maar kan nog geen kant op. In de babykamer staat nu nog de computer (hebben intussen wel een laptop, maar alle info is nog op de computer) en de kast met mappen met belangrijke papieren. Die moet eigenlijk naar de overloop waar een vaste kast moet worden gemaakt, maar dat kan niet zolang de spullen die daar nu staan niet naar de bijkeuken zijn verhuisd die momenteel nog zonder gipsplaten en zonder vloer e.d. is.... Dus er is nog een hoop te doen en dan gaan we over 6 weken ook nog op vakantie... Lalalala... Zou het liefst alle dozen van zolder trekken en de kleertjes uit gaan zoeken etc.etc. Ach, het komt allemaal wel goed, want er komen nog een boel vrije dagen aan en rond onze vakantie is m'n man ook 4 weken vrij en we gaan maar 2 weken weg. Maar voor nu heb ik gewoon even de kriebels...

Groetjes,
Jo

Ook hier is de computer / studeerkamer opgeofferd voor de nieuwe kinderkamer. We hebben hard geklust de afgelopen twee weken en ik moet zeggen dat het best oke is zo. Ik ben begonnen met het scheuren van het behang maar temeer omdat ik nu vakantie heb gehad hoor! Anders had het waarschijnlijk langer op zich laten wachten. Ik moet wel zeggen dat ik  nu  meer  met het kamertje  bezig ben, ideeën op aan het doen ben.Maar dit komt waarschijnlijk omdat hij nu leeg is.  
En ik heb gisteren een wiegje opgehaald en die staat er nu even omdat we verder niet zoveel ruimte ervoor hebben en ja, dat laat het allemmaal een stukje dichterbij komen. Ik ben er dus wel al mee bezig maar de echte kriebels zijn er nog niet, misschien na donderdag want dan weten we het geslacht en ga je misschien iets gerichter kijken naar behang en spulletjes e.d.
Groetjes

Wij zitten nog te twijfelen welke kamer de babykamer wordt. Daniel is nu 16,5 mnd en ligt dus nog in zijn babykamer. Als de kleine geboren wordt is hij 1 jaar en 9 mnd, wellicht nog te klein voor een gewoon bed. Dus we kunnen hem gewoon in zijn kamertje(winnie the pooh) laten liggen en deze opknappen tot een wat stoerdere jongenskamer als hij 2 jaar is.
In dat geval wordt de logeerkamer de babykamer. We weten al dat het een meisje wordt, maar de logeerkamer is overwegend blauw/wit. Nu hoef ik absoluut geen roze kamer hoor. Ik zit nu een beetje te denken aan zo'n oudhollands kamertje. Dan hoeven we in principe niet veel te doen, maar is dat wel leuk voor een meisjesbaby??? Want ook dat is overwegend blauw/wit...........

OF gaat Daniel naar de logeerkamer en maken we daar een stoere jongenskamer van en passen we de babykamer een beetje aan? Daar zijn de kleuren wit, aquablauw en limegroen, dus misschien wat blauwe acessoires vervangen door roze dingetjes??? Het thema winnie the pooh kan dan gewoon blijven.....
Ik weet het niet en ben dus ook nog niet begonnen met de kamertjes. De logeerkamer gaat sowieso naar zolder, want nu een studeer- annex rommelkamer is. Maar daar is weer de vraag, hoe gaan we het aanpakken en welke kleuren gaan we gebruiken.

Zoveel om over na te denken. pffffffff!! :) Maar wel leuk als we straks(juli en augustus) dit gaan aanpakken....

Groetjes, Yvette

Ook ik krijg meer de kriebels maar dan meer om aan de slag gaan met behangen, verven en spullen aanschaffen.
Op dit ogenblik zijn wij op zolder twee slaapkamers aan het maken.
1 voor onze 2e en de andere kamer wordt logeren en rommelkamer.
Onze oudste houd haar eigen kamer en dan blijft de baby kamer over voor de baby.
Het liefst zou ik alles tegelijk willen doen, maar het bouwen op zolder is nog niet klaar............

Ook zin om de kleertjes, wieg en andere spulletjes weer tevoorschijn halen......
Maar hiermee wacht ik tot ik verlof heb. Dan heb ik de rust en tijd...
Nu eerst verbouwen, klussen en onze zoon naar zolder verhuizen.

Succes allemaal!

gr. Blije Mama van 2
22+2

Terug
Bovenaan