Kriebels

Hallo allemaal,

Nou, bij mij begint het wel te kriebelen. Mijn collega, die 5 weken verder was dan ik, heeft deze week haar kindje gekregen. En dat was voor mij blijkbaar een teken om te gaan stressen, haha. Nu komt de bevalling ineens wel heel dichtbij. Nog anderhalve week werken en dan begint mijn verlof. Kan ik me helemaal gaan richten op de komst van ons kleintje.
Kennen jullie dat gevoel? Dat de tijd ineens wel heel snel gaat....

Groetjes!

Hoi! Ja, helemaal! Ben vanaf maandag twee weken thuis en heb dus nog maar twee weken of minder. Wil nog zoveel doen. Krijg echt de kriebels nu!! Mijn oudste zoon is 27 maart jarig en ik wil ook dat gehad hebben. Helemaal omdat het voor hem ook belangrijk is. Het voelt nu als een soort druk in plaats van ontspannen thuis zijn. Er lopen hier ook al drie kids rond dus van rust is geen sprake. Jij succes met je laaste werkdagen!

Groetjes,

Monique

Hoi! Ja, helemaal! Ben vanaf maandag twee weken thuis en heb dus nog maar twee weken of minder. Wil nog zoveel doen. Krijg echt de kriebels nu!! Mijn oudste zoon is 27 maart jarig en ik wil ook dat gehad hebben. Helemaal omdat het voor hem ook belangrijk is. Het voelt nu als een soort druk in plaats van ontspannen thuis zijn. Er lopen hier ook al drie kids rond dus van rust is geen sprake. Jij succes met je laaste werkdagen!

Groetjes,

Monique

He
Helemaal herkenbaar, vooral nu de klossen ook in huis zijn ;) Gaat vandaag gebeuren.
Vanaf maandag mag ik thuis bevallen.
Dus nog 3 t/m 5 weekies :)
Nog even en dan mag jij ook genieten van je verlof!
Heerlijk!
x

He
Helemaal herkenbaar, vooral nu de klossen ook in huis zijn ;) Gaat vandaag gebeuren.
Vanaf maandag mag ik thuis bevallen.
Dus nog 3 t/m 5 weekies :)
Nog even en dan mag jij ook genieten van je verlof!
Heerlijk!
x

Ja, hier begint het ook te kriebelen. Ben ook al twee weken thuis omdat ik 6 weken van tevoren gestopt ben maar ben nog niet echt aan rust toegekomen. Was nog niet helemaal klaar. Mijn oudste is ook nog jarig van tevoren dus ben ook zijn verjaardag een beetje aan het plannen.
Volgende week klossen halen en volgend weekend het bed omhoog. Dan word het altijd wel heel echt van vind ik. Hopelijk lukt het om dan ook alles af te hebben, kunnen we nog even genieten van de stilte voor de "storm"

Klinkt erg spannend ;) Het gaat je lukken Bab!
Kan mij voorstellen dat het zo eng dichtbij komt.
Is het je eerste?
Motherof2 --> Vandaag is mijn bed omhoog gezet enne idd voor je gevoel komt het daardoor steeds dichterbij. Wanneer is je oudste jarig? Dan heb je idd niet zoveel rust.
Doe het rustig aan enne tot forums ;)
x

Terug
Bovenaan