Kriebels

Nu de 4de alweer zwanger is van dit forum, begin het bij mij toch ook weer heel erg te kriebelen ;-)

Ik heb dit heel voorzichtig voorgelegd bij mijn vriend en die reageerde eigenlijk vrij positief...
we stoppen nu nog niet met de pil, maar in de zomer wil hij ook wel weer beginnen zonder haast of druk van mijn kant ;-) (ik was bij de eerste wel heel erg met de dagen rond mijn eisprong hahaha)

En dan maar kijken of de natuur mee wil werken...

Hahahah ja rond de 1e verjaardag van onze kids begon het ook altijd te kriebelen en gingen we ook aan de klus voor nummer 2 en 3 hahaha. Maar heb daar nu echt geen last van, ben tevreden met mijn 3 prachtige kids!! Natuurlijk vind ik het soms wel jammer dat ik nooit meer een schopje of duikeling in mijn buik zou voelen, maar het is echt goed zo!!

Dus jullie gaan een leuke zomer te gemoed,hahahahahaha! Ik wens jullie alvast veel plezier!! En hopelijk is het dan ook snel bij jullie raak!

Groetjes Anne

Hier ook kriebels heel even dacht ik ook dat het zo was maar negatieve test dus spiraaltje zorgt er voor dat ik niet meer ongesteld ben geworden..

Heb ook gezegd tegen me man dat het nu wel heel erg kriebelt maar voorlopig even niet als het aan mijn man ligt sowieso eerst ff volledig herstellen van de operatie

Terug
Bovenaan