Kriebels

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Al een tijd lees ik bij jullie mee, maar nog even niks van mij laten horen.
Ik ben moeder van 1 zoon en zou graag weer zwanger willen worden. Nu hebben we besloten eind van het jaar de voorbehoedsmiddelen de deur uit te gooien. Maar ooo ik zou nu wel graag weer willen proberen.
Bij de eerste waren we vrij snel zwanger en we hopen natuurlijk nu ook weer. Maar dan ben ik op zijn vroegst September uitgerekend. Mooie maand, maar zie bij vrienden dat het ook lichamelijk zwaarder is vanwege de zomerse temperaturen.

Hoop dat het bij jullie allemaal snel raak mag zijn. Is toch wel heel bijzonder zo'n kleintje

Spannend ! Wij liepen ook met het idee rond voor een tweede.
Wilde niet wachten dus maar gelijk de pil de deur uit gegooid( wel me strip gewoon afgemaakt het is al gek genoeg voor me lichaam )

En nu maar afwachten of het gelijk gelukt is.
Bij ons eerste kindje was het ook gelijk raak.

Heb wel kwaaltjes maar ja misschien is dat ook van het ontpakken. We wachten maar netjes af tot 20 sept dan is mijn nod.

Succes !

Ga er niet vanuit dat het gelijk lukt. En wat dan nog als je in de zomer zwanger bent? Zie daar echt het belang niet van. Ik ben met de 2e bevallen met 30 graden. Niks aan de hand hoor.

Hoop het voor je loveyoubaby.. Zou fijn zijn
Ik ben begin van het jaar al gestopt met de pil. Kan ik alvast goed ontpillen.

Supertje. Zal misschien tussen mijn oren zitten. Ik ben bij - 5 bevallen. En had al dikke voeten hihi.

Terug
Bovenaan