Kriebels

lissa

New member
Hoi allemaal, ik ben nieuw op dit forum en ben benieuwd naar hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat jullie echt de knoop hebben doorgehakt om er voor te gaan vanaf het moment dat je de eerste kriebels kreeg.

Ik ben 24, manlief 29 en wonen 5 jaar samen. We hebben net ons appartement verkocht om groter te kunnen wonen.  We willen wachten tot we verhuisd zijn en graag ook nog een grote reis maken. Toch is het verlangen naar een kleine al zo groot dat ik er gek van wordt!! Hoe lang hebben jullie het uit kunnen stellen en heeft iemand tips??

 
Hoi hoi,

Toch maar de stap gezet om ergens mee te gaan schrijven. Sinds een paar weken heb ik zo veel kriebels.. kort geleden riep ik nog dat het van mij nog niet zo hoefde, maar nu!

Ik heb er een paar dagen geleden voor het eerst met mijn vriend over gesproken. Ik word eind dit jaar 22 en hij word binnenkort 25. we hebben ons eigen huisje en een kamer over. We hebben ons leven samen goed op de rit en zijn al bijna 3 jaar hardstikke gelukkig samen..

Hij geeft aan er nog niet mee bezig te zijn geweest, vond het het spannend dat ik er over begon ook.. vanaf nu gaan we het er veel over hebben alles uitzoeken en nadenken.. maar dit gevoel.. daar wil je denk ik geen jaren mee rond lopen.. ik kan nu al niet wachten!

 
Hey,



ik heb dat gevoel ook heel erg gehad, ik wist eigenlijk altijd al dat ik vroeg kinderen wilde. Ik was 19 toen in ik een relatie kreeg met me vriend die toen 27 was. We woonden al vrij snel samen en ik begon al vrij snel over kinderen alleen vond hij het steeds te vroeg.

Na 3 jaar samen besloten we een huis te kopen en daar hadden we een extra kamer dus vond hij het na lang "zeuren" ook wel tijd voor kinderen. Dus ben ik gestopt met de pil en nu 3 jaar later ben ik eindelijk in verwachting, en achteraf vind ik het helemaal niet zo erg dat het zolang geduurd heeft, want we hebben nog wel echt van elkaar kunnen genieten en leuke dingen kunnen doen.
 
Hoi hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap! hoe ver ben je nu ?

ik zelf vind het erg spannend nu. Denk niet dat ik het zolang kan uitstellen. We hebben het erover om eind dit jaar te stoppen met de pil. en het dan rustig aan te doen.
 
Ik was 31 toen ik moeder werd en dit was een bewuste keuze . Ik wilde nog zoveel doen en genieten van de dingen die we als stel wilde doen .       Je geeft aan een grote reis maken en een nieuwe woning kopen . Dit zijn dingen die je met een kind ook kan doen . Je bent jong ,geniet er nog van dat je nog tijd samen hebt .                   Ik had een aantal doelen  opgesteld om te beginnen aan moederschap. Hier heb ik mij aan gehouden en ben zo blij dat ik nog even tijd voor mezelf en vtiend heb genomen. Ben nu een genietende mama en zwanger van de 2de.... mama zijn is echt mooiste wat er is . Denk dat als ik er eerder aan was begonnen dit anders had ervaren . Ik zou dan in een strijd met mezelf hebben gezetten . Ik wil nog zoveel uit ,maar ben ook mama ... Suc6  met je beslissing . Volg je hart beste beslissing die je kan nemen
 
Ik ben nu 16 weken. En voel me echt super goed.

Als jij en je vriend dit graag willen moeten jullie er zeker voor gaan. Ik vind het nu al de mooiste ervaring van me leven
 
@lalameme wat een super spannende tijd zeg en fijn dat hij er ook al voor open staat!

@Ilona Steen van harte gefeliciteerd! Lijkt mij best pittig om zoveel geduld te hebben als je al zo lang een kinderwens hebt. Super fijn dat je nu heerlijk kan genieten van je zwangerschap en bedankt voor je reactie.

@Sam01-18 bedankt voor je advies. Ik ga maar weinig uit dus dat zal ik niet zo missen maar inderdaad de tijd die je met z'n tweeën hebt is wel heel fijn en snap dat je daar zo lang mogelijk van wil genieten. Toch heeft het ook veel voordelen om jong moeder te worden... Kortom, ik heb een hoop om te overdenken!

 
Terug
Bovenaan