kriebeltjes

<p>Van de week ontving ik een babymailtje waar in stond dat je vanaf 16 weken je kindje kunt gaan voelen, het is het beste te omschrijven als een veertje die langs je buikwand gaat.. Maar in datzelfde mailtje stond ook dat je kindje vanaf 14 weken vruchtwater zou gaan drinken, terwijl wij op de 12 weken echo toch echt een gevuld buikje van onze uk zagen. </p><p> </p><p>Ik ben nu 13+2 weken en heb sinds een paar dagen een soort kriebeltje dat soms langs mijn buik gaat, wat in mijn ogen te omschrijven valt als dat bewuste veertje.. Ik ging zoeken op internet of dat mogelijk was en sommige vrouwen denken van wel, sommigen zeggen van niet.. Het enige andere wat ik kon vinden is zwangerschapsjeuk, maar dat is het zeker niet. </p><p>Zou het kunnen dat ik ons ukkie al voel bewegen ? </p>

Het is wel vroeg maar wie weet! Ik voelde die van ons bij 16 17 week dit voelde als een soort belletjes binnen in me buik. Nu ben ik 28 week en is het 1 grote disco binnenin haha. 

@mamaell haha grappig! Ik kan het me haast niet voorstellen hoor, maar dat het geen zwangerschapsjeuk is dat weet ik zeker.. Het is echt een licht kriebeltje dat komt en gaat

Hey,
Ik had ook vroeg al beweging gevoeld. Bij mij was het bij 15 wkn al te voelen. Vk zei ook dat het best vroeg was maar ik wist het zeker omdat ik op die moment geen honger gevoelens had en ik erop ging focussen. 
Het werd alleen maar duidelijker met de tijd. Ik kan alleen geen onderscheid vinden tussen de hik en andere bewegingen XD.
Het kan best hor! 

Dat kan zeker, ik voelde mijn eerste kindje met 15 weken, tweede, derde en vierde met 14 en vijfde kindje al voordat ik 11 weken zwanger was, heel vroeg dus, maar zeker mogelijk dus

Terug
Bovenaan