Krijg een beetje spijt!!!

Hallo allemaal,

Geen medische indicatie en toch besloten om de controles in het ziekenhuis plaats te laten vinden. Nu 12 wkn zwanger, van ons derde, en behalve de combinatie test die ik as woensdag heb, (ergerns anders), is mijn volgende afspraak 7 oktober met 20 wkn in het ZH. Het zal wel aan mijn ongeduldige houding liggen, maar is dit wel de bedoeling?
Zelfs voor de resultaten van mijn bloed, beter voor hun als ik mail dan dat ik bel, ivm vakanties....
Nou ik begin ik een beetje spijt te krijgen dat ik zo een keus heb gemaakt.

Hebben jullie een tip of raad???

Liefs Lu
 
Gewoon alsnog naar een vk gaan.
Een paar jaar geleden ging je voor het eerst met 12 weken naar de vk.
Dus het lijkt mij dat je gewoon kan overstappen.
Ik had me eerst aangemeld bij een vk omdat die hier 200 meter verderop zit.
Maar na een paar vreemde telefoontjes ben ik weer terug gegaan naar de vk die ik bij de andere 2 kids had.

succes!!
 
Hoi,

Ik ben van maartforum maar heb het zelfde. Heb het Zh gebeld dat ik gewoon om de 4 weken controle wil. Anders zou hij me 11 weken niet Zien. Belachelijk vind ik dat, wil ook hartje horen, ze moeten toch controles doen etc. Heb nu op 1 sept weer een afspraak ipv 20 okt. Ik mag niet bij de vk van de gyn maar eis gewoon controles. Normaal durf ik nooit zo op mijn strepen te staan.zullen de hormonen wel zijn.
 
Ik zou direct de verloskundige bellen en je verhaal uitleggen. Zonder medische indicatie is er echt geen noodzaak om naar het ziekenhuis te gaan. De VK wil je vast meteen hebben. Het is jouw zwangerschap hoor! Meteen doen, niet twijfelen.... ;)
 
Terug
Bovenaan