Krijg eerder een echo dan 30 aug

Hoi Meiden,

Ik heb het weekend met mijn Vk gemaild en je kan eventueel vragen om een echo op eigen verzoek. Ik heb heb gevraagd of ik eerder een echo kan krijgen dan de 30 ste en dat kan ze hebben mij gemaild. Ik ga morgenvroeg even bellen wanneer ik dus de vervroegde echo zal krijgen.

Liefs RH

Oh dat wist ik niet. Wordt deze dan ook gewoon vergoed door de verzekering? En moet je dan een reden hebben voor het laten maken van de echo, bijvoorbeeld bloedverlies of kan dat zomaar.
Benieuwd wanneer je de echo krijgt!

groetjes

Hey

Ik weet ook niet of het zomaar bij elke vk kan hoor. Ik heb 2 geleden een echo gehad omdat ik ongepland zwanger ben geraakt en we gingen kijken hoever we waren. Het bleek pas net zwanger te zijn. Ben door de echo wat onzekerder geworden ondanks ik mezelf wel goed voel en ook mijn kwaaltjes heb. Ik heb gemaild met de vraag of we misschien eerder dan de 30ste een echo kunnen krijgen om te kijken en mijn onzekerheid weg te nemen.

Of dat de echo wordt vergoed weet ik niet. Ik zal morgen wel horen wanneer het mogelijk is dat we kunnen komen.

Liefs RH

Hey ja tuurlijk tis erg wennen maar zeker wel blij mee hoor. We krijgen woensdagavond 20:30 de echo. En dan mogen we 30 augustus ook gewoon voor de echo komen en krijgen we de intake.

Liefs RH

Wat fijn voor je! Wij krijgen ook as. woensdag onze 1e echo ik ben dan 6w5d. Ik hoop ook dat het hartje klopt. Het is allemaal zo spannend. Ook wij dachten dat we geen vierde kindje meer kregen. Ik heb al best wat spullen weggedaan en dan toch nog op de valreep zwanger! Spannend voor ons beide as. woensdag. Wij hebben om 13.00 uur een afspraak.
liefs,
Y

Terug
Bovenaan