krijg er hier 's ochtends geen brood of pap in.. :(

A

Anoniem

Guest
nou de titel zegt het al, brood of pap is dus geen succes.

heb vanmorgen het schema omgegooid en  om 7.00 uur eerst fruithap gegeven en daarna de fles. het fruit  ging als een tierelier naar binnen  maar de fles wilde ze niet meer, nee niet echt handig van mezelf... maar ik weet nu wél dat ze iets kan eten 's morgens. (fles gaat er wel altijd in hoor... alleen vandaag dus niet).

zijn er meer kindjes die 's ochtends 'moeilijk' doen??

groetjes!
debby (mv puck 8-6-07)

hoi

Ik heb er hier ook eentje.
Ze wil 's morgens alleen een papfles.
Iets anders gaat er niet in.Dat is op zich geen probleem,
maar sinds ze geen pap met afgekolfde melk meer krijgt
(nu 1 week) blijft er meer pap in de fles zitten dan in haar
buik.
Heeft iemand hier misschien iets tegen?
We gebruiken een 3-standen speen van avent.

Groetjes Jessica

Hoi,

Bas wil ook geen pap. Van alles geprobeerd. Hij krijgt wel rijstebloem,  maar dat werkt stoppend, dus daar krijgt hij maar één fles van (voordat hij gaat slapen).
Hij krijgt het 's morgens vroeg gewoon een fles melk, Ik zie het niet zitten om om 6.00 uur met hem naar beneden te gaan voor een boterham of voor pap met een fles. Na die fles melk gaat hij weer terug zijn bedje in tot 8.00 uur ongeveer. Daarna begint voor hem de dag met een fruithap rond 9.30 uur.
Ons schema is als volgt:

6.00 uur: Fles 180 cc
8.00 uur wakker
9.30 uur: Fruithap
11.00 uur: Fles 150 cc en naar bed
13.00 uur wakker en een boterham met wat sap
16.00 uur groente en toetje
16.30 uur Fles 150 cc en naar bed
18.00 uur wakker
19.30 uur Fles 210 cc met 2 scheppen rijstebloem

De fles van 16.30 uur moet er eigenlijk vanaf, maar Bas begint de laatste weken pas enthousiast te eten, dus nu kan hij misschien zonder.....

Groetjes, Karin

Hoi Debby,

Feline drinkt 's morgens meestal 100 cc melk met pap. Soms wel 150. Dan krijgt ze op de creche om uur of 10 fruit.
Op thuisdagen geef ik haar 's morgens brood en een fles en dat gaat er wel in. Beetje raar he!!

Nou ja fruit als ontbijt is alleen maar goed toch? geef je een uur later gewoon de fles.

groetjes Maris

Hoi naamgenoot,

Dylano krijgt 2 papflessen, 's ochtends en 's avonds. Hij krijgt trouwens ook nog maar 2 flessen. Maar met hem hebben we nooit problemen gehad met een papfles.
Heb je enig idee hoe dat het komt dat ze ze niet wilt??
En geef je ook Nutrix?? Of kreeg ze daar een verstopping van, of haal ik je door elkaar met iemand anders??
Mss kun je met een heel klein beetje pap beginnen, dus de pap niet dik maken, en dan na bijv. 2dgn er een beetje meer bijdoen... dat heb ik weleens gehoord, dat dat ook weleens wilt helpen.

Succes ermee, enne: als ze geen papfles wilt, is dat geen ramp toch??

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan