Krijg ik een jongen??

A

Anoniem

Guest
hoi Meiden,
Ik zat even op jullie forum mee te lezen, maar nu heb ik even een vraagje. Ik ben net zwanger geworden via een hormoonbehandeling (clomid). Hierbij hebben we alleen na de eisprong gevreen. Nu hoor ik dat ik dan bijna zeker een jongen krijg, omdat mannelijke zaadcellen sneller zijn (en vrouwelijke zaadcellen langzamer, maar die blijven langer leven).
Klopt dit bij jullie??

Hoi. Ik geloof dat het laatste wat je schrijft idd waar is, maar ik heb, toen ik probeerde zwanger te raken van de tweede, alleen voor mijn eisprong seks gehad (daarna werd mijn man ziek haha, en toen kwam het er niet meer van..) en toch heb ik een jongetje gekregen..
Je kunt het op basis van tijdstip vrijen nooit zeker zeggen lijkt mij...
Je zult tocn nog even geduld moeten hebben om het te weten.
Gr, Anne-Marie

Nee hoor, wij hebben het ook alleen na de eisprong gedaan en wij hebben net een meisje gekregen...

Hoi,
Ik ben de trotse moeder van 2 gezonde zonen, Stan van bijna 4 en Cas van 6 weken.
Bij Stan ben ik zwanger geworden door seks op de dag van de eisprong en van Cas ben ik zwanger geworden door seks na de berekende eisprong die dus waarschijnlijk wat later was en mijn liefje was ziek.
Who knows!!!!

groetjes,
Stanneke

Hoi,

Wij hebben ook een dochter gekregen en nav een ovulatie-test hebben wij het ook gedaan op de dag vd eisprong, toch een dochter geworden hoor! Je zou bijna denken dat dat regeltje anders om zou zijn als je de reaktie's leest, hi hi. Ook hoe je je buik (straks) draagt zegt helemaal niets. Ik had alleen van voren een buije, dus iedereen zei dat het een jongetje zou worden ad hand van de vorm, lachte me inwendig rot hierom, want we wisten dat het een meisje zou worden. Het is vlgs. mij gewoon de speling van de natuur en een toevalstreffer hoor!

groetjes,
xx Roos xx

Terug
Bovenaan