Krijg ik een zoon?

Hoi meiden,

Mijn moeder had op vakantie gedroomd dat ik beviel van een jongetje. Toeval? Telepathie? Voorspellende dromen? Ze wist toen nog niet dat ik ook echt zwanger was. Ik heb een paar weken geleden zelf ook gedroomd dat ik een zoon kreeg. En ik heb ook het gevoel een zoon te krijgen. Gek of niet? Zou ik het instinctief weten? Ik zou het overigens even leuk vinden om een meisje te krijgen hoor! Maarree.. wat denken jullie hiervan?

Groetjes, Floor (10w5d)
 
ik droomde over een pot met blauwe muisjes,met de tekst je weet het wel erop...laatst bij de vk dacht ze dat het een jongen zou zijn..terwijl wij steeds aan een meid dachten,dus wie weet zijn dromen toch geen bedrog!
 
Ik heb met 23 weken een pretecho gehad en wilde het geslacht graag weten. Voordat ze mij vertelde wat het ging worden vroeg ze mij wat ik zelf dacht. Ik had sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden. En ja hoor, het wordt een jongetje. Zij vertelde mij dat je als vrouw vaak het goede gevoel al hebt. 90% van het voorgevoel schijnt te kloppen vertelde ze.
Succes!
 
Mijn vriend en ik hebben al vanaf dat we het wisten het idee dat het een meid gaat worden. Mijn moeder riep dit een half jaar geleden al (toen ik overigens nog aan de pil was), dus misschien hebben we dit onbewust overgenomen.

Ik zou met allebei blij zijn, maar toch raar dat je zo'n gevoel kan hebben. Bij mijn zus en haar vriend klopte hun gevoel overigen precies.
 
dacht ook tijdens mijn eerste zwangerschap dat ik een jongetje kreeg,heel stom maar op een gegeven moment kocht ik ook alles in het blauw en zelfs tijdens de bevalling dacht ik dat het een jochie zou zijn...maar mooi niet we kregen een heeeeeeeeeele lieve dovhte(een echte meid)!!!!
nu ben ik 15 weken zwanger en heb nog geen gevoel van wat het wordt, dus afwachten maar...
 
bij mijn eerste was ik overtuigt van een meid....niet dus het werd een jongen dus dat gevoel zit ook niet altijd goed.ook je gestel zegt niks,daar ben ik inmiddels ook al achter....haha of bij mij gaat gewoon alles net ff anders
 
Terug
Bovenaan