Krijg je elke keer een echo mee?

Hey allemaal,

Ik ben vandaag naar de gyn geweest,ben nu 16 weken en 5 dagen.
Normaal is krijg ik dus altijd twee fototjes van de echo mee,deze keer dus niet...
Het was weer een maand geleden dus vind dit echt wel raar,is ook eerste keer dat hij het niet vaginaal heeft gedaan,zou dit hiermee te maken kunnen hebben?
Hoeveel keer gaan jullie naar de gyn?Bij mij is dit elke maand maar mijn vriendin is ongeveer even lang zwanger als mij en die moet altijd om de drie weken gaan,daar is dat zo;ik ga vanaf volgende keer ook naar haar gyn gaan,anders als ik bij de mijne blijf gaan moet ik in reet bevallen en dat is echt ver voor mij.
Mijn moeder zei ook van stel dat je snachts moet bevallen en ik moet dan de 100 bellen om je weg te doen dan gaan ze je zoiezo toch naar mechelen doen,dit is maar tien minuutjes van ons,dan beval ik in dezelfde kliniek als mijn vriendin,ze is tien dagen na mij uitgerkend,met een beetje geluk mss wel samen wie weet :)

Groetjes

He mama..

Jaaa ik vind het wel een vreemd verhaal en waarom? je hoort gewoon een echo mee te krijgen misschien moet je het wel vragen en geven ze het niet uit hun zelf ..had ik ook toen ik voor termijn bepaling ging had hij het niet gegeven maar ik liet er geen gras over groeien en vroeg of ik wat foto's mag hebben ...en toen had ie me gegeven ..Beetje brutaal:):)

Groetjes

ps vriendin van me die ook zwanger is 15 weken heeft ook foto's mee gekregen en een cd rom met 16 foto's ofzo erop...

hay,

ik heb altijd nog foto's meegekregen maar de laaste keer bij de gyn moest ik er ook om vragen anders had ik niets gehad!!!!! ik was helamaal een beetje verbaast, ik zei nog van ow dat is een schattig plaatje ( met het gezichtje erop ) nou het kon er net vanaf.Ik dacht van man dat begrijp je toch wel dat we dat willen!!!! paar weken daar voor had ik een vrouwelijke gyn en daar kreeg ik 6 verschillende foto's die bleef maar zeggen ow dit is ook een leuke die doe ik er ook bij echt een schat van een vrouw.toch het verschil tussen mannen en vrouwen denk ik.maar gewoon vragen hoor !!!!! want asl ik me ergens op verheug is het wel een echo en daarna de foto's meenemen en kijken of je ziet op wie het lijkt hahahaha  en aan de ouders laten zien.

gr patricia

34w1d

Hoi,
Als je bij de gyn. loopt maken ze elke keer een echo, dit in plaats van de doptone bij de verloskundige. Het is puur om de conditie van de baby te checken en niet voor de leuk. Het is natuurlijk wel leuk, dat vind ik een groot voordeel van bij de gyn lopen. Maar vandaar dat je soms wel om de foto's moet vragen, zij zijn daar gewoon niet mee bezig. Als je erom vraagt, krijg je ze ook gewoon.
Over de frequentie van de afspraken, volgens mij hangt het er gewoon vanaf hoe de zwangerschap verloopt. Ik loop bijv. bij de gyn. vanwege overmatig bloedverlies bij de bevalling, maar met mijn zwangerschappen is niks mis. Ik hoef dus ook niet zo vaak langs te komen. Vind ik wel fijn, want met drie kinderen is dat soms moeilijk te regelen. Bovendien voel ik me vrij zeker over het verloop van de zwangerschap zolang ik merk dat de groei en beweging normaal is.
Ik hoop dat ik je een beetje verder heb geholpen.
Ivy

Hoihoi! Dat wist ik ook niet dat je ze iedere x mee krijgt. Ik kreeg ze ook niet altijd mee, nou volgende x vraag ik er gewoon ook om dan.
Zei de gyn. nog iets over keizersnee of gewoon bevallen?
Liefs diana

ik woon net over de grens in duitsland, en ga elke 4 weken op controle.
dit is al begonnen toen ik pas 7 weekjes zwanger was.
de eerste x kreeg ik een vaginaal onderzoek, en gelijk mijn eerste echo.
sindsdien krijg ik bij elk onderzoek een mooie foto mee naar huis.
ik zou er gewoon om vragen de volgende x.
ik denk niet dat het met een bedoeling is geweest, misschien is hij/zij het gewoon vergeten mee te geven.

vragen staat vrij, en nee heb je altijd!

succes.
simone

Hey,

Ja heb er over gesproken en hij deed zowat raar,zo van ja breng dan dit en dat mee volgende keer,alle zo pecies of hij geloofde mij niet.
Maar heb nu vandaag gebeld naar de gyn van mijn vriendin want zou graag naar daar gaan.
Met mijn vriend kon ik niet kiezen want hij wou dan dat ik in reet beviel maar nu kan ik kiezen en ga echt liever naar mechelen hoor.
Nu heb ik dus vandaag gebeld en zei dat ik 17 weken was(morgen dan) en hij vroeg wanneer ben je nog geweest en ik zei dat ik gisteren nog geweest was en hij zei van kom dan de dertiende binnen drie weken,dus bij deze is het echt wel om de drie weken,zal overal verschillen blijkbaar.
Mijn vriendin die krijgt elke keer minstens twee foto's mee,dus das ook in orde he.
Ja je hebt het kindje dan wel op het scherm gezien maar zo een foto vind ik toch dat je ook moet hebben,is toch altijd zo leuk.
Nu als ik ga ga ik zoiezo een lege videocasette meenemen want mijn vorige gyn zet die beelden op video en deze gyn doet dit ook dus mss al die keer,ga zoiezo een meenemen,zou echt wel leuk zijn dat je van in je zetel eens naar je baby kan kijken met familie he :)

Groetjes

Terug
Bovenaan