krijg mijn trouwring niet meer af!

ooh nee ik krijg me trouwring niet meer af!
Al weken bedenk ik me dat ik nu toch echt mijn trouwring moet afdoen en nu wil het niet meer.
Na het vele proberen is mijn vinger nu natuurlijk nog dikker dan anders!
Kan gaan hopen dat de kleine een deze dagen komt en de ring kan blijven zitten maar met een beetje pech blijft ze nog 3 weken zitten en dan ben ik bang dat mijn ring opengeknipt moet worden.

Meestal hecht ik niet zo veel waarde aan sieraden maar mijn trouwring doorknippen gaat me wel een beetje ver!
Hij kan gewoon ronddraaien en knelt nog niet af.

Tips en tricks zijn altijd welkom!

Fee

Inderdaad eerst flink onder koud water en dan met zeep proberen. Soms wil sla-olie ook helpen. En je hand lang omhoog houden. Ook kun je het beste 's morgens proberen, hoe later op de dag, hoe dikker je handen vaak worden. Succes, ik hoop dat het toch nog lukt om hem af te krijgen. Zo'n knellend gevoel lijkt me niet fijn.

Hoi Fee,

Ik heb mijn trouwring al maanden niet meer om, omdat ik zoveel vocht vasthou. Ik kreeg hem destijds ook bijna niet meer af, maar onder flink koud water, ijsblokjes en zeep is het toch gelukt. Misschien dat het jou ook nog lukt!

Succes!

Hey!
Hoor hier niet, ben in januari al bevallen, maar lees veel mee, je kunt er idd zeep langs doen en dan een touwtje eromheen en rond draaien. Mijn moeder kreeg m ook niet af voor haar operatie en dat is dus een trucje die ze in het ziekenhuis gebruiken! Dus mocht het nodig wezen in het ziekenhuis kunnen ze je altijd daar nog helpen zonder hem kapot te knippen! Succes!

Liefs Janne

Hoi,

Ik heb mijn ringen ook al maanden niet meer om, en inderdaad: morgenochtend bij het opstaan direct onder de koude kraan en met zeep proberen... Ik hoop voor je dat het lukt!

Liefs

Thanks dames! Maar helaas niets gelukt, mijn vinger is nu nog dikker hahahahaah laat hem maar een tijdje met rust denk ik.
Mijn verloskundige vertelde dat het niet zo erg is als hij maar niet te veel knelt en als hij inhet ziekenhuis af moet dan knippen ze hem daar.
Dus ga nu heeeeeeel hard hopen dat de kleine eerder komt en niet zoals de andere veel te laat!

Groetjes

Terug
Bovenaan