krijg nou...T...ANDEN?!?!?!?!?

Ja hoor Nova was snel...10wk dikke witte punt zichtbaar onder in haar mond en voelde hard maar bij 5mnd kwam hij er pas door...

Vorige week vrijdag Lasse dikke punt onder in zijn mond...en Ja hoor deze week is hij er al door gekomen...en ons mannetje is nog maar 3,5 mnd....

Gelukkig geen last van diaree, alleen fles drinken is lastig, hij gaat erop kauwen hahaha...dus nu beetje dentinox op de tandjes en dan gaan met die banaan...

Nog meer van die snelle jelle's onder ons?

Liefs Randy

hoi,
zo dan die is snel zeg.
me dochter was geloof ik met 4 maaden haar eerste tanden en met 6 maanden de andere 2 boven.
me zoontje begon pas met 6 maanden 1 tand....
senna is nu net 13 weken,denk niet dat het al zover is bij haar.
lekker overal in bijten,komen de bijtringen weer in beeld.haha.of stoppen ze je vinger in hun mond,hap !!
gr marjan

hoi hoi

mijne is inmiddels 15 weken, nog geen tandje te zien, wel alles in haar mondje stoppen en overal op bijten.
laatst had ze ook een paar keer 1 dagje verhoging en kwijlen kan ze ook. Dus wel de voortekenen
maar er is geen tandje te zien

vind het wel best, ze is toch al zo snel.
nu is ze druk met omrollen, eindelijk vind ze op de buik liggen leuk, en waarom? om direct op de rug te rollen en te lachen en nu ook al van rug naar zij rollen voor speelgoed (ze kon dit allemaal met 3-4 weken al maar door safe-t-sleep stopte dit)

groetjes sabine

hoorde jouw er zo over.ben ik even kijken
zie ik een wit plekje zitten linksonder.
beetje hard.maar het is nog niet scherp puntje.
sta niet gek te kijken als ze over paar weken al door komt.
me dochter was ook snel.begon met 4 maanden.
en me zoontje pas met 6 maanden zijn 1ste tand..
ooh wat gaat toch hard allemaal.
gr marjan

Terug
Bovenaan