Krijg nu echt last van babykriebels!

In mijn omgeving is het momenteel echt een babyboom! Allemaal zwangere dames. M'n zus is op de dag gelijk uitgerekend met mij en de eerste baby's worden nu ook om de beurt geboren...

En dan komen ze tevoorschijn... de hormonen. Ben gewoon zo ontzettend blij voor een ander als het lange wachten erop zit dat ik bij het zien van de eerste babyfoto's of bij het horen dat de bevalling is begonnen spontaan een brok in m'n keel krijg.

Naast de ongemakjes, geniet ik vollop van 't getrappel in m'n buik maar stiekem ( vooral als ik dan naar dat lege babybedje staar )kan ik ook echt niet wachten tot ons tweede meisje er is!

wat leuk dat je tegelijk met je zus uitgerekend bent :) kan me voorstellen met zoveel baby's in je omgeving dat het wachten nog moeilijker is ;) maar niks aan te doen haha kun je eerst nog even "oefenen" met die andere baby's ;)

Mijn zus loopt 7 weken op mij voor dus ik ben super jaloers dat zij nog maar zo kort hoeft :) en mijn schoonzus is op 1 oktober uitgerekend en loopt dus weer achter ons aan :)

Dit wachten duurt mij inderdaad ook veel te lang en mijn jongens ook :) We willen haar nu al zien vasthouden aankleden etcetcetc. Kortom alles achter de rug hebben en kunnen gaan genieten....tja nog 72 nachtjes en dan ben ik 40 weken.
Van de jongens allebei bevallen met 39,1 wk dus daar hopen we natuurlijk nu ook weer op...maar goed het zal wel niet. we shell see.

Hey Winx, wat grappig, ik ben bij mijn beide jongens precies 8 dagen te vroeg bevallen. Iedereen zei dat dat bijna nooit voorkomt. Toch geloof ik wel in een eigen draagtijd..
Wel moeilijk om nu niet te rekenen op weer 8 dagen te vroeg!!
Hahha, zul je nu zien dat we overtijd gaan lopen!!

En Joycesdh, ik vind het ook lang duren, zeker nu ik elke dag pijn heb (bekkeninstabiliteit), maar aan de andere kant moet er nog zoveel gebeuren dat het maar goed is dat het nog even duurt...!

Hier ook een babyboom, dat kriebelt bij mij ook! Onze beurt komt vanzelf!

liefs Lorelei

Ik kan ook niet wachten hoor.... kan me niet snel genoeg gaan. Aan de ene kant is alle tijd ook heerlijk om aan alles te wennen maar ik zie toch liever het nieuwe hummeltje in de hoop dat alles goed is. Pas dan ga ik op mijn roze wolk zitten :)

Terug
Bovenaan