Krijg vitaminetabletten niet naar binnen!

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p><p>Ik ben nu 20 weken zwanger en de eerste 3 maanden heb ik heel veel last van misselijkheid gehad. Ik heb daardoor ook een tijdje mijn zwangerschapsvitaminen niet geslikt omdat ze na het doorslikken gewoon  met dezelfde gang weer naar buiten kwamen. De foliumzuurtabletten waren gelukkig zuigtabletten dus dat ging wel. </p><p>Inmiddels gaat het een stuk beter met de misselijkheid en hoef ik praktisch niet meer over te geven. Behalve... als ik dus m'n tabletten wil doorslikken. Nog steeds komen ze er gelijk weer uit :(. Iemand tips hiervoor??</p>

Fijn malen tussen 2 lepels? En dan bv in wat yoghurt doen ofzo. Of iets anders wat je goed kan verdragen☺️ 
succes ermee! 

Wanneer neem je de pillen in ? 
Ik ken het probleem vooral als ik ze in de ochtend in wil nemen. 
Nu doe ik eerst ontbijten dan een uurtje of 2 wachten en dan de pillen innemen met een flink glas drinken  anders komt het er bij mij ook uit. 
Net of mijn lichaam eerst moet opstarten voordat ik die pillen kan verdragen 

Met 20 weken hoeft het allemaal niet meer, als je gezond blijft eten ( variatie ) dan hoef je je geen zorgen te maken. Mij lukte het ook niet. 

Ik kan zelf sowieso geen pillen doorslikken. Heb van alles geprobeerd maar lukt me echt niet. Nu neem ik van davitamon foliumzuur en vitamine d3. Dat zijn kleine zuigtabletjes. Foliumzuur is niet meer nodig, maar kan geen kwaad om in te nemen. Vitamine d3 is wel nodig. Mijn verloskundige zei al dat die complete voedingsvitamine met bv visolie enz nooit zo goed zijn als wanneer je echt vis enz eet. Gezonde voeding is veel belangrijker. 

Terug
Bovenaan