krijgen jullie een jongen of een meisje?

A

Anoniem

Guest
 Goedemorgen

Ik ben ook weer wakker...had stiekem gehoopt vanacht te mogen bevallen maar nee hoor!!

Wat ik me af vraag is of jullie een jongen of een meisje verwachten, want er bestaat zo'n bakerspraatje dat jongetjes altijd langer blijven zitten dan meisjes haha...
Van Nika weet ik dat ze het niet weet maar zou dus betekenen dat het een jongetje is..

Ik ben dus zwanger van een jongetje dus dan staat me nog wat te wachten :p
Ben nu " pas" 39 wkn 2

Nou, ik hoor het wel :)

x angela

Wij weten niet of het een jongen of meisje wordt. We wilden het wel weten, maar op de 20-weken-echo was het niet te zien. Eerst zat de navelstreng ervoor, daarna een beentje. Wel spannend hoor. Daarna heb ik geen echo meer gehad. Wel naar gevraagd bij de vk, maar die deden dat niet.

Gr. Trea

Hoi,

Dat is ook toevallig, net belde m'n schoonmoeder of nog alles rustig was (ja die telefoontjes beginnen nu te komen). Ze vertelde dat ze van de week bij de kapper (waar anders) hoorde dat meisjes te vroeg of op tijd kwamen, en jongetjes te laat!
Ik had er nog nooit van gehoord.

Wij willen niet weten wat het wordt, Lotte onze dochter kwam een dag voor de uitgerekende datum, dus daar ging het bakerpraatje wel op. Nu moet ik nog 5 dgn tot uitgerekende datum. Dus alle kansen staan nog open. Ik geloof er zelf niet in.

groetjes Susan.

Ik ben 4 juli bevallen van een jongen en ik was 9 dagen overtijd zeg maar!

Dus wie weet klopt het bakerpraatje wel hahah

X Saskia
mv Rik 18,5 wk

Hoi,

ik weet idd niet wat het is, maar mijn zoontje was 2dagen overtijd, dus dan zou het kunnen kloppen.

Ze zeggen ook dat je aan de hartslag kunt horen wat het is, maar ook hier geen zekerheid: rond de 30w dacht mijn vkige dat het een meisje was (snelle hartslag) en bij mijn laatste afspraak dacht dezelfde vkige dat het een jongen is (langzame hartslag).

Zelfs bij de chineze geslachtsvoorspelling is het niet duidelijk: de ene site zegt een jongen de andere een meid...

Het blijft dus afwachten al moet ik eerlijk bekennen dat het me nu ook echt niets meer uitmaakt: ALS IE ER MAAR UITKOMT!!!

Liefs Nika

nou dan heb ik ook nog even haha
ik krijg na 3 meiden een jongen haha dus ja als die nog blijft zitten dan nou dan heb ik nog even haha

word zo ziek van dat ik niks meer normaal kan doen he normaal ben ik een heel erg actief mens altijd bezig ik   kan niet stil zitten daarom word ik nu ook zomoe van alles denk ik niks doen en maar wachten even wat doen en daar dan weer moe van zijn hahahah

jammer nika dat je het niet heb gehaald moest even aan je denken om 11 over 11!!

veel liefs cora

Hoiiii,

ja er zijn ook allerlei leuke testjes op internet waarbij je kunt kijken wat het wordt.
Natuurlijk grotendeels onzin, maar leuk is dat wel!

Hier wil ik het wel vertellen, máár toch nog maar niet, hihi!

Groetjes!

hoi

de 1e was een meid en nu een krijgen we een jongen.ik draag mijn buik dit keer naar voren en bij mijn dochter rond dus bij mij klopt dit bakerpraatje wel.gr wendy

Terug
Bovenaan