Krijgen jullie ook al haring ??? ( FOTO )

A

Anoniem

Guest
Hey Vriendjes!

Mijn papa en mama vinden dat je alles moet proeven en proberen in de wereld, meestal ben ik het daar wel mee eens. Vooral dat uitproberen gedeelte snap ik erg goed....
Maar waar papa nou toch mee aan kwam, geen idee, het stonk in ieder geval behoorlijk. En dan dan die kleine witte versiersels erover heen, geen idee waar dat voor diende, maar het smaakte horrible! En dan moet je ook nog gezegend zijn met mijn mama: Geef hem nog eens een stukkie, want het staat niet op de foto... En bedankt, pap en mam!
wat vinden jullie hier nou van??

Greets Thomas

hahahaha....wat een leuke foto....
die gaat woensdag zeker niet mee haring happen in het zuiden des lands...

Daniëlle vind vis erg lekker, ik moet zeggen...haring hebben we nog niet geprobeerd maar op zaterdag tussen de middag halen we altijd lekker gebakken visjes...waar we eerst Daniëlle een half visje gaven is ze nu al zover dat ze een hele op krijgt en dan mag ze ook.
ze is zo'n lekkere smikkel hihi...later wordt dat volgens mij een echte bourgondiër...ze kan zo lekker genieten van eten...

groetjes Veronique mv Daniëlle en zv uk (15wkn)

Echt hele leuke foto's
Hier ook een echt vis eter, maar dat zijn wij ook.
Ze vindt nieuwe haring heerlijk...................
Alleen maar gezond toch

Liefs Ilse mv Danique

hihi geweldig!
wij zijn niet zulke viseters (vooral omdat manlief ervan walgt ) en haring vind ik zelf verschrikkelijk, dus zo'n foto zal ik niet snel maken denk ik...

liefs Jenneke mv Ivar

Hey naamgenootje!

Lekker hoor haring! Papa zegt altijd dat je daar heel slim van word!!!!! Maar kibbeling vind ik net ietsjes lekkerder. Papa heeft er heeel veeel haringkjes! echt! Als je het lekker vind mag je wel een keer 1 komen halen!

Hi5 Thomas
Mijn papa  is visboer!

Hey Esther!

Toen ik net jouw naam zag staan dacht ik al: Natuurlijk krijgt Thomas haring!!
Had ook niet anders verwacht nee, hahha! Kibbeling hebben we nog niet geprobeerd, ziet me er hier net iets te vet uit... ( Heb een jaartje in een viszaak gewerkt, en weet dus dat kibbeling er wel degelijk vers uit kan zien, en niet vettig...)
Maar ik denk dat zo'n verse van jullie hem  beter smaakt denk ik, hahhaha!

Hier ook een vis liefhebber,.. Dus wat wij eten krijgt kay ook gewoon op z'n Bordje en hij vind het heerlijk!

Hij vrat me gisteren nog een deel gerookte zalm tussen mn broodje uit hahaha..

Hij lust eigenlijk alles,..

Esmé mv Kay

Lorenzo is een heus vismonster en eet echt alle
soorten vis ook haring
komt moeders wel goed uit ik vind vis ook heerlijk
paps wat minder
dus wij happen regelmatig een harinkie

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug
Bovenaan