Krijgen jullie ook een Slappe buik?

Hoi Allemaal,

Ik ben nu 7 week zwanger, en heb best wel een  stevige iets dikke  buik van mij zelf, alleen kon ik wel hem wel strak houden, maar nu niet meer.
Hij wordt nu helemaal slap, hebben jullie daar ook last van?
Komt het doordat je buikbanden gaan uitrekken?

Gr .Charlotte_26

hoi charlotte
ik heb daar geen last van.ik heb ook altijd wel iets een bol buikje,en nu ik zwanger ben komt daar een lekkere dikke vetrol op te zitten.dat had ik bij mn eerste zwangerschap ook.maar mn buik is verder wel heel stevig.ik schijn erg sterke buikspieren te hebben.ik denk door het vele paardrijden.tijdens mn vorige zwangerschap kon de vk ons kindje moeilijk voelen en na de bevalling ging er (gelukkig) ook niks hangen.ik rij nu niet meer dagelijks dus ik probeer mn buikspieren wel een beetje getraind te houden om de boel een beetje stevig te houden.
alles schijnt wel wat slapper te worden door de hormonen.misschien is dat het bij jou?

quote: petratjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2007 12:55:51'));

Hoi Chartlotte,

Ik heb hetzelfde als jij! Wat kunnen we er aan doen? hahaha....ik heb geen flauw idee.

Groetjes

Petra

Hey Petra

Dat wordt maar buikspieroefeningen doen. hahahaha. Maar ik heb helaas een slecht doorzets vermogen in zoiets. Dus dan maar na de zwangerschap, als alles goed mag komen. Ik wacht eerst even af als er 1 of een meerling in zit en dat hoor ik dinsdag.

Gr .Charlotte_26

Hoi Charlotte,
Ik herken dat ook. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger en heb normaal een strakke buik, maar nu zit er echt een vetje. Ik heb wel ergens gelezen dat als je zwanger bent, je ook meer buikvet aanmaakt (helaas t is waar). Dus dat zal er wel mee te maken hebben.
Buikspieroefeningen mag je tot de 3de maand doen, daarna moet je buik juist de mogelijkheid hebben om uit te rekken! Dus misschien een goede stimulans om dit tot 3 maanden vol te houden? hihi

Succes!
Groetjes, Lieke

Hoi!

Ik ben nu ook zwanger van onze 2e en moest het met 6 weken al vertellen, zo dik is mijn buik geworden. Terwijl ik normaal in maatje 36 pas, draag ik nu maat 42 (van mijn stiefmam). Bij Sarah vroegen de eerste mensen al met 8 weken of ik weer zwanger was, volgens mij zit er ook veel lucht in....

Groetjes van Liset

Terug
Bovenaan