krijgen jullie ook zon mooie buik?

heerlijk...hij zit er wel...maar hij zit nog niet in de weg;-)

oke...dat duurt niet lang meer...maar voor zolang t duurt geniet ik er maar ff met volle teugen van...

Hihi...soms toch wel een beetje in de weg. Zal blij zijn als het slipperweer is, makkelijker dan schoenen aan trekken. Ben super trots op m'n buikje en op het ukje dat er in zit. Volgens mijn vriend begint mijn buik een obsessie te worden. Lig het liefst languit op de bank, buik bloot en genieten van de bewegingen. Zo grappig dat het al zo duidelijk te zien is nu! Heerlijk!

ja dat heb ik ook....en iedere keer is t...kijk!!!...en dan kijkt ie en zie je niks
t ukje speelt al spelletjes;-)

maar inderdaad...t is goed te zien en goed te voelen...heerlijk

Ja inderdaad een mooi rond buikje. Gelukkig zit die nog niet in de weg, dat zal van de zomer wel anders zijn.Mijn man had vorige week voor het eerst de baby voelen schoppen, echt heel bijzonder.

Draag zelfs nog steeds mijn eigen kleding.

nou bij mij geen kans meer voor mn normale kleding,baarmoeder zit al op ruim 24cm,vertelde vk gister,maar als je al meerdere zwangerschappen hebt gehad gaat het ook sneller schijnt,geniet volop dat wel gelukkig al gaat het omdraaien met slapen enz wel degelijk al wat moeizamer.we moeten er wat voor over hebben he,liefs

Nou, dat van die 2e zwangerschap geldt bij mij dus niet. Ik begin nu een buikje te krijgen. En eindelijk durven mensen te vragen of ik zwanger ben, hihi. Ik ging eens teruglezen in mijn zwangerschapsdagboek van de 1e. Toen hield ik mijn gewicht bij en nu dus weer. En ik weeg nu precies hetzelfde als de 1e keer in dezelfde week. Het gaat zelfs met hetzelfde tempo omhoog. Bizar!

Terug
Bovenaan