Krijgt ie nou (ook haha) een ochtendhumeur???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb het een weekje aangekeken, maar ben nu toch benieuwd of jullie dit herkennen....
Stef was altijd rond 8 uur wakker. Hij speelde dan nog even in zijn bedje en zo tussen half negen en negen wilde hij er dan uit. Meestal lag hij dan ergens onderin zijn bedje, op zijn buik.... Maar de laatste week....wordt hij huilend wakker en wil dan meteen uit bed, om vervolgens op het aankleedkussen nog harder te huilen, om daarna beneden nog veel harder te gaan mopperen als ik niet snel genoeg ben met zijn fles! Het is echt een beetje gek. 's middags wordt hij ook huilend wakker en wil hij ook niet in bed blijven...Zo raar! Dit had hij nooit!

Zien jullie hierin iets van je eigen kindje terug??
Liefs Annet

Kleine toevoeging....Gisteren had ik hem op de grond neergezet, om zelf weg te kruipen. (dat doe ik inmiddels al een week zo) maar bleef hij op zijn plaats zitten en ging heel harfd huilen.... Ik heb hem zo even laten zitten en heb geprobeerd hem uit te dagen om naar me toe te kruipen, maar hij zat daar maar, alsof hij dat helemaal niet kan! Pas toen ik hem voorover hielp (wat ie dus al heeeeel lang zelf kan) kroop hij weg en was er niks meer aan de hand....

Hij krijgt ineens van die vreemde maniertjes....
Liefs Annet

Ha annet,

Herkenbaar!!! Heerlijk mama uitproberen! dat doet mijn kleine bliksem ook op het moment... Huilen als er echt niks kan zijn! Maar zo lachen moet ik er soms om! met z`n kleine pruilmondje.... en zo zielig!!

Maar volgens mij gaat t vanzelf weer over, bij william gaat t al iets beter moet ik eerlijk zeggen!
Die krijgt nu weer een beetje het ritme van na de vakantie te pakken, en is stukken liever.

(hoewel... hij ligt al een goed half uur op bed, en nog steeds feest boven geloof ik.....)

Succes!

Kusjes wendy mv william 25-8-6

heej Annet, ik herken niet dit maar wel de grote contrasten in de veranderingen bij de ontwikkeling (zo die is eruit haha wat 'n zin). Bij Meike is het ook zo. Als er iets anders is dan is dat meteen heftig en dat is gewoon sinds ze een jaar is. Wij hebben echt een ander kind in huis. je hoort haar nooit meer, ze huilt nooit, hooguit mopperen, ze geniet zichtbaar van het leven. Als je bedenkt dat ze voor haar eerste alleen maar huilde van ellende.......

Maar als er iets veranderd moet wel iedereen het weten en gilt ze van plezier of frustratie (kan nog niet lopen en wordt zich er bewust van en dan die dikke trane, zo zielig)

Succes, ik hoop dat anderen wel iets herkennen. Oh ja en als eerste de fles geven voordat hij uit bed komt? Dat doe ik ook bij Meike en dan mag de dag rustig beginnen van haar, maarre wel eerst die fles he.

liefs

Ha die Annet,

Die Stef van jou wordt steeds meer een echt mens haha: mét humeurtje, eigen willetje én intelligentie (mamaaaaaa honger!!! = huilen = snel een fles).
Probeer 'm eens de fles ín bed te geven (of maak de fles klaar en geef 'm meteen als je beneden komt). Tja, en dat huilend wakker worden gaat echt ook weer over, hij heeft vast gewoon honger (en dat is geen lekker gevoel).

Je geeft zelf ook al aan, dat als je hem afleidt of even op weg helpt, het meteen weer over is. Ik denk dus dat je mannetje zich gewoon verder aan het ontwikkelen is en er echt niks raars met hem aan de hand is.

Maar je weet he, als je het niet vertrouwt, bel even het CB of je huisarts. Dat is echt niet raar hoor, die kunnen je misschien wat meer geruststellen. En voor de rest: blijf vertrouwen op je eigen gevoel!

Groetjes en succes met je kleine mopperkontje (herken je niks in dit gedrag van jezelf of je man: ongeduldig als iets niet meteen lukt?? Stef kan natuurlijk nog niet praten en uit dit met boosheid.....)

Susan mv Gijs en Sophie

Uhm kleine toevoeging: Stef is 1 jaar.. en rond 1 jaar:

SPRONGETJE!

Succes Annet... laten we hopen dat ie snel weer zijn oude zelf is!

hoi
kaylin heeft dit ook met vlagen.
dan wordt ze een tijdje vrolijk wakker en dan weer een tijdje huilend.
wanneer ze huilend wakker wordt zorg ik ervoor dat haar ontbijt klaar staat, en dan kleed ik haar om na het ontbijten en dan verschoon ik haar luier ook pas.
als ze vrolijk wakker wordt laat ik haar altijd even spelen in bed, en wanneer ze het zat is haal ik haar uit bed, dit is vaak 10 minuten later.
groetjes sylvana

Terug
Bovenaan