krijgt je kindje al rare angsten...?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Vaak zie je dat rond de dreumestijd je kindje opeens
gekke angsten kan krijgen he...
Ik merk het aan roy. Hij is vooral.. bang voor mannen met baarden!!
Dan zet ie het op een huilen en kruipt zo dicht mogelijk
tegen mij aan om hem maar niet te hoeven zien!!
hahaha dat wordt dit jaar nog maar niet naar Sinterklaas vrees ik!
Soms ook op televisie iets.. laatst was dat autootje op tv,
Brum heet dat geloof ik, pratend en bewegend autootje.
Toen de koplampen opeens aansprongen en als ''ogen'' bewogen,
begon roy toch te bang te worden!! terwijl ie Brum eerst
ook wel keek en toen was er nog niks aan de hand

en bij jullie??

Hmm ik weet het niet. Ik heb niet echt iets gezien dat ze eng vind eigenlijk.

groetjes Mariska

hoi hoi,

nee ook hier tot nu toe geen rare angsten, maar ik heb het inderdaad van andere moeders wel gehoord. Het schijn ook nu weer maar een fase te zijn en ze blijven dus niet bang voor die vreemde dingen.
Wat ik overigens wel grappig vond in jouw verhaal is de angst voor baarden. Dat kan inderdaad nog wat worden met de sinterklaas tijd...
I
k heb laatst wel gemerkt dat Sarah baarden heel interessant vindt, ze nam eens goed de tijd om die bebaarde man te bekijken en hing wel stevig tegen me aan voor de zekerheid ;-). Ik was even bang dat ze inderdaad zou gaan huilen ofzo maar nadat ik iets gezegd had in de trent van "mooi hè Sarah, dat is Rob en die heeft een hele mooie baard, kijk maar", was het ook weer goed.

Oke, succes ermee in ieder geval.
Tamar

Aangezien ze al weken slecht slaapt denk ik dat ze misschien bang is in het donker   of zo iets. Dat bedacht ik me vanmorgen.

groetjes Maris

Jesse is nog niet heel erg bang voor iets, hij vond vroeger mannen met petjes op eng.

Jesse wordt soms S'nachts wel huilend en in paniek wakker en grote ogen, dan heeft ie een droom gehad denk ik.

Even lekker knuffelen bij mama en een beetje warme melk,dan gaat het wel wer goed.

Groetjes

Hallo mama's

Mijn zoontje is dus totaal niet bang voor Brum ofzo, en hij kijkt zelfs de club van Sinterklaas, dus mannen met baarden zijn ook geen probleem!

Alleen als er hier in de flat geboord wordt, dan schiet Jesse helemaal in de stress en kruipt hij helemaal bij me....moet heb dan ook vertellen wat het is en zeggen waar het is, dan is het goed, maar hij is altijd blij als het weg is!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan