<p>Hoi allemaal! Mijn zoontje is volgende week 4 maanden en maakt hele lange nachten. Hij gaat er rond 19:30 uur in en slaapt dan tot 06:00 uur. Tussendoor wordt hij niet meer wakker voor een fles en na de voeding van 06:00 uur tukt hij nog even door tot 08:00 uur. Omdat ik per se wilde dat hij 5 flessen op een dag kreeg, gaf ik hem om de 3 uur een fles van 180 cc met 6 schepjes voeding. Sinds een week kreeg ik het idee dat hij prima 4 uur zonder fles kon en dit klopte ook. Maar dan kom ik dus uit op 4 flessen ipv 5.. Ik ben hem daarom ietsje meer gaan geven, namelijk 200 cc met 6,5 schepjes voeding. Ook omdat hij steeds moest huilen na de fles en nog honger leek te hebben. Hij is een snelle drinker en is dan ook in 10 minuten klaar met de fles, maar nu hij meer krijgt heb ik het idee dat hij mega vol zit na deze grote flessen. Zijn buikje staat helemaal gespannen, boeren gaat lastiger, hij spuugt wat meer en slaapt een stuk onrustiger. Ik krijg het idee dat ik iets helemaal verkeerd doe. Heeft iemand de gouden tip? Toch weer kleinere flessen gaan geven? Meer flessen erin proppen overdag? Iets anders? </p>