Hallo,
Ik vraag me af of het slecht is dat mijn dochtertje nog steeds 3 flessen (peuter) melk krijgt op een dag. Ik heb namelijk al verschillende malen gelezen dat een kindje na 1 jaar nog maar één fles krijgt op een dag. Ook het cb zei, toen ze nog maar 9 mnd was, dat ik die laatste fles wel kon laten vallen. Dit heb ik toen niet gedaan, omdat ze toen nog nooit doorgeslapen had, en bang was dat ze juist nóg vaker wakker zou worden. (ze sliep gelukkig door toen ze 10,5 mnd was!)
Ze krijgt nu 's ochtends een papfles (Bambix) van 200 ml.
'S middags na haar broodje, krijgt ze weer 200 ml peutermelk.
'S avonds rond 7.15 krijgt ze nogmaals 200 ml.
Ze drinkt ze allemaal leeg, en geniet er ook echt van. Is het beter om haar minder te geven? Of kan het geen kwaad denken jullie?
Ze eet verder goed, ze is niet te zwaar vind ik.
Wat adviseren jullie mij?
(Sorry voor dat rare cursieve lettertype, ik kan het er niet wegkrijgen)
Groetjes Fiona en Tanisha
Ik vraag me af of het slecht is dat mijn dochtertje nog steeds 3 flessen (peuter) melk krijgt op een dag. Ik heb namelijk al verschillende malen gelezen dat een kindje na 1 jaar nog maar één fles krijgt op een dag. Ook het cb zei, toen ze nog maar 9 mnd was, dat ik die laatste fles wel kon laten vallen. Dit heb ik toen niet gedaan, omdat ze toen nog nooit doorgeslapen had, en bang was dat ze juist nóg vaker wakker zou worden. (ze sliep gelukkig door toen ze 10,5 mnd was!)
Ze krijgt nu 's ochtends een papfles (Bambix) van 200 ml.
'S middags na haar broodje, krijgt ze weer 200 ml peutermelk.
'S avonds rond 7.15 krijgt ze nogmaals 200 ml.
Ze drinkt ze allemaal leeg, en geniet er ook echt van. Is het beter om haar minder te geven? Of kan het geen kwaad denken jullie?
Ze eet verder goed, ze is niet te zwaar vind ik.
Wat adviseren jullie mij?
(Sorry voor dat rare cursieve lettertype, ik kan het er niet wegkrijgen)
Groetjes Fiona en Tanisha