krijgt mijn zoontje wel genoeg

hallo allemaal
ik heb een vraagje ons zoontje is bijna 4 weken. en was altijd heel tevrdeden tot twee dagen terug.
hij krijgt borstvoeding om de drie en half vier uur, maar nu komt hij om de anderhalf uur. kolven lukt ook niet meer. was eerst ook geen probleem 100 cc in tien minuten . nu geen drupppel meer.
wat een lijst he.
groetjes natasja
 
Je zoon heeft vast last van regeldagen.
Toen mijn dochter vier weken was had ze dat ook en later nog een keer dat ze om de anderhalf uur komt.
Als je zoon goed groeid dan is er niks aan de hand veder.
Het is wel lastig dat vond ik ook, maar het komt goed.
 
Ja, zo rond de vier weken gaan kindjes 'regelen'. Dan willen ze het liefst heel de dag drinken. Je kunt je zoon het beste iedere keer aanleggen, dan komt je borstvoeding vanzelf op het juiste peil en wordt alles weer normaal. Bij onze zoon duurde het overigens wel ruim een week voordat het regelen over was. Later bleek dat hij in die periode erg hard was gegroeid.
Succes ermee, en hou het nog even vol! Het is erg vermoeiend om de hele dag dag te moeten voeder, hè?
 
Hoi Natasja,
Dat zijn inderdaad de regeldagen. Je kunt het allemaal lezen in het boek "Oei ik Groei". je hoeft je nergens zorgen over te maken, want dit is heel normaal. Je babytje maakt een sprongetje in zijn ontwikkeling en wil alleen maar zo dicht mogelijk bij je zijn!!! Probeer niet te onzeker te worden en het gaat echt weer over!!!
 
hoi Natasja

mijn zoontje is nu 8 weken en ik heb ook borstvoeding gegeven totdat hij op een dag niet meer stil te krijgen was.
Op het cb zijden ze tegen mij dat hij last had van regeldagen maar ja hij bleef maar huilen en ik maar aan leggen.
toen ben ik 2 dagen later naar het cb gegaan om hem te wegen en wat bleek hij zat weer aan zijn geboorte gewicht. Dat was na 10 dagen dus was toen weer flink afgevallen.
Ik zou hem gewoon even gaan wegen want dan ben je er ook zeker van of hij goed groeit.

Succes ermee
Groetjes Mary
 
Terug
Bovenaan