Hoi moeders...
Ik heb eens ff een vraagje...
Zal eerst het voedingsschema van mijn Moppie Demi ((7maanden)) eens laten zien...
7.30 Friso Comfort (210+7 schepjes)
Dan slaapt ze tot ruim 10uur
10.30 Fruit en een flesje dixap erbij
Dan gaan we meestal wassen, badderen, tutten..
12.30 Brood met smeerkaas
Dan slaapt ze s ´middags weer even, meestal tot een uur of 3, maar soms ook langer..
± 15.00 flesje dixap, soms een koekje erbij
16.30 Groente met nog een danoontje ofzo
Dan slaapt ze daarna ook nog even en zo kom ik eigenlijk altijd rond 20.00 uit voor de laatste fles..
Maar is dat wel genoeg fles voeding voor haar??
Ze heeft in princiepe maar 2 x een fles van 210cc
Wel natuurlijk ook brood en groente en fruit...
Voor ongeveer twee weken terug gaven we haar groente om 16uur, en dan tegen 18.00-18.30 een fles en dan als ze kwam tegen 21.00-21.30 de laatste..
Maar het is een paar keer gebeurd dat ze overgaf, mischien omdat het te kort op elkaar was..
En als ik haar na de groente nu naar bed doe, slaapt ze zelf tot een uur of acht door... Dan zou je zeggen dat het goed is toch??
Ze is verders heel tevreden.. Doet het heel goed..
Maar zit toch een beetje met die 2 flessen die ze maar krijgt..
Hoop dat iemand er wat van snapt hihi..
Liefs Chantal
Ik heb eens ff een vraagje...
Zal eerst het voedingsschema van mijn Moppie Demi ((7maanden)) eens laten zien...
7.30 Friso Comfort (210+7 schepjes)
Dan slaapt ze tot ruim 10uur
10.30 Fruit en een flesje dixap erbij
Dan gaan we meestal wassen, badderen, tutten..
12.30 Brood met smeerkaas
Dan slaapt ze s ´middags weer even, meestal tot een uur of 3, maar soms ook langer..
± 15.00 flesje dixap, soms een koekje erbij
16.30 Groente met nog een danoontje ofzo
Dan slaapt ze daarna ook nog even en zo kom ik eigenlijk altijd rond 20.00 uit voor de laatste fles..
Maar is dat wel genoeg fles voeding voor haar??
Ze heeft in princiepe maar 2 x een fles van 210cc
Wel natuurlijk ook brood en groente en fruit...
Voor ongeveer twee weken terug gaven we haar groente om 16uur, en dan tegen 18.00-18.30 een fles en dan als ze kwam tegen 21.00-21.30 de laatste..
Maar het is een paar keer gebeurd dat ze overgaf, mischien omdat het te kort op elkaar was..
En als ik haar na de groente nu naar bed doe, slaapt ze zelf tot een uur of acht door... Dan zou je zeggen dat het goed is toch??
Ze is verders heel tevreden.. Doet het heel goed..
Maar zit toch een beetje met die 2 flessen die ze maar krijgt..
Hoop dat iemand er wat van snapt hihi..
Liefs Chantal