krijsen bij het in slaap vallen

hoi hoi

op dit moment is sophie 13 weken en gaat het eigenlijk best wel heel goed met haar.....
lekker vrolijk ed....

alleen de laatste week krijst ze als ze in mi in slaap wilt vallen.. echt krijsen, zich helemaal over de rooie krijsen...

nu weet ik niet wat ik moet doen.. want pak je haar op dan is het goed...en blijf je bij haar om speen vast te houden en tot rust te krijgen dan valt ze uiteindelijk ins laap(duurt wel even)
maar doen we niets dan krijst ze echt......

wat zouden jullie doen haar laten liggen zodat ze het wel zelf doet of maar er heen gaan en haar helpen met in slaap komen.....pff lastig hoor

liefs tobi

Je moet natuurlijk vooral doen waar jij een goed gevoel bij hebt! Als ik dit zo lees is dit ineens gekomen en kan er misschien toch wat zijn. Misschien is ze even niet lekker ofzo. Ik zou dan ook lekker bij haar blijven totdat ze slaapt. Waarschijnlijk is het zo weer als vanouds. Succes!!

Gr Claudia

PS blijft lastig he, zo'n lief klein onschuldig hummeltje aan de huil

marek heeft hier sinds anderhalve week ook last van ik laat hem niet liggen je moet inderdaad gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.
Ik pak hem dan gewoon op want ik voel me hier niet fijn bij vind het ook eng als hij zo hard krijst dat hij zowat geen adem meer krijgt

groetjes mira mv marek 13 wk

hoi

sophie is nu   13 weken, zou het dan eventueel bij het sprongetje kunnen horen, voor de rest doet ze het prima....en merk ik niet echt heel veel aan haar.....

liefs tobi

Chris doet dat ook en ik wieg hem in slaap en leg hem dan in zijn bedje, anders moet ik 10 keer naar boven lopen en duurt het langer.
Kinderen kunnen zich soms erg onveilig voelen als ze weer een sprongetje maken, ze hebben jou dan nodig, het is heel belangrijk om die veiligheid te bieden en het kort en krachtig te houden.

Terug
Bovenaan