Krijsen en huilen tijdens warme hap

Toen Quenten 5 maanden was zijn we begonnen met een fruithap, eerst potjes en nu maak ik vers fruit voor hem klaar. Dit is altijd goed gegaan.


Sinds een paar weken krijgt Quenten 's avonds een warme hap. Eerst vers geprobeerd maar toch overgestapt op potjes. Dit is altijd een groot drama. Hij huilt en krijst alles bij elkaar. Hij eet zijn eten wel op en hij vindt het ook lekker, maar tussen de hapjes door maakt hij er een groot drama van. Hij krijgt nu een ½ potje en daarna een ½ fles. Hij eet/drinkt het allemaal op. Hij zou een heel potje mogen eten, maar vanwege het huilen en krijsen houden wij het beperkt tot een ½.


Eerst dacht ik: wennen aan de lepel, maar bij het fruit gaat het ook goed. Moe? Hij wil van te voren echt niet slapen. Het eten is niet te heet/koud. In een wipstoel of bij mij op schoot maakt ook geen verschil. Ik heb bijna alles geprobeerd, maar niets lijkt te helpen.

Hebben jullie nog tips voor mij?????

Bedankt!! Monique & Quenten
 
Hallo Monique,

Wees niet wanhopig dit is tijdelijk. Mijn dochter heeft het ook gehad, geen idee waarom maar het was met een week of 2 plotseling over! Ik had het idee dat ze gewoon echt trek erin had en als je niet kan praten dan uit je dat in huilen.

Succes!
 
hoi monique



onze zoontje ging ook vaak huilen tussen ze groenten

we gaven het om 18.00 uur nu zijn we naar 17.30 uur gegaan

en het gaat super ik weet niet of   je er iets aan heb misschien iets eerder geven

sterkte ermee



 
Goede tip van Vrolijk (hihi) om die tijd te verzetten, heeft bij ons ook geholpen. Ik kreeg ook van iemand de tip, om tussen de middag warme hap te geven, maar datheb ik gelukkig niet nodig gehad.
Sterkte,
Patricia
 
te moe ofwel tandjes???? Wiebe had dat dus ook dat hij zo schreeuwde bij zijn groentehap, dit gedurende een goede week en wat bleek, hij heeft nu dus een tandje, en nu eet hij zijn groentepap weer relatief rustig.

grtjs,
 
Terug
Bovenaan